Gå til innhold

Mange over 30 her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker første gangen jeg var på BIM da følte jeg meg såååå ung, og uerfaren!

Nå snart 6 år etter sitter jeg her og føler meg egentlig veldig gammel...

snart 33 år(ikke før til sommern da...), gift, 2 nydelige gutter og spire i magen!!!

Hmmmm...er vel flere som meg!

Har ikke noe problem å forholde meg til yngre mennesker for jeg har lært at det er erfaringer som gjør en eldre...

Men alikevel så er det noe med jeg er over 30 liksom...Hmmmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia..

Jeg er 36, lykkelig gift, mor til en gutt på 12 og ei jente på 2. Er i 9. uke med sistemann :) Så du er ikke alene...:)

Skrevet

Koselig det:)

er i uke 5-6 jeg, skal på tidlig UL (i løpet av 14 dager) for å finne termin:)

Skrevet

Hei er 30 år, mamma til to fine gutter, har en spire (håper jeg) er ca 6 uker på vei,skal på UL neste torsdag :)

Gratulerer, lykke til.

Skrevet

Jeg er 36 år og kan vel etter 11 år siden sist regnes som en førstegangsfødende igjen. Det kjennes ihvertfall sånn ut..

Skrevet

hei. jeg er 33 år. Har 2 barn fra tidligere som er 15 og snart 13.

Gravid igjen nå i uke 5 med min nye mann som jeg gifter meg med 12 des. 2 stebarn på 19 og 16. Sist vi prøvde mista vi 14 uker på vei i juli i ma. Derfor er jeg utrolig nervøs denne gangen pga lite symptomer og ikke ømme bryst. Men skal på ul 4 des og håper på det beste. Vil da være 7 uker på vei.

Skrevet

Rekker opp hånda her :-) Blir 33 like før jul. Har en gutt som blir 2 i januar :-) Venter en liten julibeibis

Skrevet

33 år og venter nr fire -en liten attpåklatt :) Er i 10.uke :)

Skrevet

jeg blir 31 å er 9+2 nå :) så bra å se at d er flere av oss....hehe..

Skrevet

35 år, jentene er over 5 og 2 år, 5-6 uker på vei...

Skrevet

Koselig at vi er en liten "gjeng" da:)

Flere med juli bebiser her ser jeg:) koselig!!!

Skrevet

blir 33 år i mars, har to jenter og venter en liten en til sommeren :) er student for første gang på mange år og alenemor :)

stooor koser meg, og gleder meg til vårt siste tilskudd til familien kommer:))

Skrevet

oj, all ære til deg:) Alene med 3 barn!!! Flink du er, jeg har vært alene med de 2 guttane våre i en uke nå siden pappa`n er på sykehus(ikke noe VELDIG alvorlig) og føler meg helt tappet... Men det er vel en vane...jeg er jo vant med at vi deler på ansvaret, ikke får jeg trena heller...HMMMM

Klem:)

Skrevet

er ikke så veldig planlagt.. og håpet er at babydaddy kommer tilbake når han er ferdig utdannet om noen år, men man vet jo aldri .. så jeg forholder meg ikke så mye til det akkurat nå :)

nå bare koser jeg meg med jentene mine og prøver å få lest og studert, men tiden strekker ikke helt til så glad jeg har familie og venner som hjelper til litt. og ikke minst så langt ett svangerskap med lite plager (bank i bordet) men alt går jo!

om jeg er alene med to eller tre er nok ikke store forskjellen:) og 33 år og abort, nei takk, jeg må nok stå for det jeg har gjort, angerer jo aldri på de barna man får :)))

Skrevet

skal bli kjekt med et juni barn,jeg er spennt på om jeg går tiden ut denne gang da..hehe..har ikke gjort d med di andre..jentene har kommt tidlig mens gutten kom nesten til termin,å gjengen min er spennt på om d blir jente denne gangen også eller om di faktisk skal få en lillebror..hehe :) kan ikke sammenligne med noen av di andre svangerskapene mine enda i hvert fall....med jentene var jeg aldri dårlig å ikke med gutten heller men,nå er jeg super kvalm å sliter med halsbrann å ekstra trøtt å all slags men vet at d bare er en inni magen for jeg var på tidlig ul i uke 7...

Skrevet

Blir 32 i februar, og venter nr 2 i juni;-)

Skrevet

Slenger meg på her....

Blir 33 i mars, har 2 gutter fra før og venter nr 3 i juli.

Skrevet

Er 36, fyller 37 før fødselen.

Blir også alene med tre. De to eldste er 13 og 11.

Har så smått begynt å glede meg, men kjenner det er litt vanskelig når barnefaren ikke vil være med alikevel. Var liksom ikke sånn her det skulle bli. Men ting blir jo som det blir uansett så det er vel bare å begynne å kose seg snart.

Skal uansett bli kjempefint med en baby i huset igjen. Det blir jo uansett barnefaren som taper mest på dette i det lange løp.

Er 10 uker på vei og har termin ca 20. juni.

Skrevet

Hei, jeg blir 33 i april, har vært alenemor i 4 år til min sønn! D har gått helt fint! Nå har jeg et frø i magen, regner med den kommer i juli. Er veldig spent siden pappaen er veldig usikker... er forresten fra Bodø.

Skrevet

Heisann, hopper inn her jeg:)) Jeg er 34 år, og har ei tulle på 3 år. Jeg er 6 fullgåtte uker i dag, med termin 19 juli i følge terminkalkulatoren på babyverden:)) Så fint med en tråd for oss "modne" damer også;))

Skrevet

Er 32 år og venter tredje barnet mitt. Gift og i lykkelige omstendigheter=)

Var masse på bim med førstemann og det er allerede snart 5 år siden:)

Skrevet

Heisann:)Er 31, og har 2 barn på 5 og 6 år fra før, og en liten spire i magen:)Er i min 11. uke, og krysser alt jeg har for at det skal gå bra:):)

Skrevet

Hei:-) Jeg er 35 år ung, og har to gutter fra før. Er 10+4 i dag! Krysser fingrene for at alt går bra med oss alle:-))

Skrevet

hm hva skal jeg si da som er 35 år og venter mitt første barn:) Jeg føler meg gammel når jeg leser hvor gamle dere andre her inne er. Men ellers så føler jeg meg ikke en dag over 25:)

Skrevet

40 år, føler meg ur-ung..haha..Vært på BIM i 5 år....

gift,venter nr 2.Livet er herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...