Gå til innhold

Hvor selger de GHD rettetang i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva koster den sånn ca.? Hvor er det best utvalg?

Og hvilken av dem bør man kjøpe hvis man har halvlangt som man vil ha rettet ut?

Trenger man noen hårprodukter i tillegg for å beskytte håret?

Fortsetter under...

Skrevet

I diverse frisørsalonger, sjekk ut Nikita, men er absolutt mye rimeligere via nettkjøp.

Skrevet

Har du et bra og trygt nettsted å anbefale da? Og et sted hvor det går raskt? Maks 1 uke.

Hvis man kjøper fra England eller lign. må man da ha med sånn strømtransformator eller holder med strømadapter?

Skrevet

Tror man må ha med sånn misfostra stikkontakt, da, ja. Men er vel best å kjøpe i Norge, vet jo aldri hvor lang tid det tar. Men vet iallfall de har den på Nikita hårsalong her jeg bor. Jeg fikk med noe geléliknende saker, men såfremt du ikke retter ut daglig, bør det ikke være noe problem. =)

Skrevet

De GHD-tengene var da også ganske rimelige der.

Men hvilken skal man velge egentlig? Hva er forskjellene?

Og skjønner fortsatt ikke helt hva man trenger for å kunne lade den uten at den eksplderer her i Norge? Noen som vet?

Annonse

Skrevet

Jeg får sjekke på Nikita, er vel en på toppen av Bogstadveien et sted.

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at stikkontakt av internasjonal standard følge GHD-tangene, de selges jo til mange andre land ;)

Jeg stod mellom IV styler" og IV salon styler, valgte sistnevnte, forstod aldri forskjellen :-p

Skrevet

Jeg har virkelig ikke peiling!! Hehe...

De hadde jo type 20 forskjellige!!!

Kanskje jeg skal ta sjansen på å bestille derfra? Bare redd den skal bli stående fast i tollen osv. Da tar det sikkert 1 mnd glatt.. Blæ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...