sissymor Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 lille babyen vår kom til verden 18 november jeg kjente jeg fikk smerter på natten og tok meg et bad, sov kansje 1 time før jeg fikk smerter som kom mer og mer regelmessig. de var kjempe vonde. kl 4-5 tiden ringte jeg føden reiste inn til føden kl 07 tiden men var masse trafikk og et stykke og kjøre. Kl 08.30 kom jeg inn og hadde 5 cm åpning kl 10.30 hadde jeg bare 6 cm åpning og ikke sterke nok rier. Så de satte drypp. Jordmor stripset meg for og få ting til og gå fortere og tok vannet. Det gikk en time og hun kom tilbake og sjekket åpningen og kjennte at jeg var ganske tøylig og sa jeg kunne begynnte og presse om jeg følte for det. Da begynte ting og skje. kl 13.11 kom lille babyen til verden han var 3410 og 49 lang jeg var i uke 37,5 så kan kom en stund føre terminen ØNSKER ALLE LYKKE TIL VIDRE!!! DET ER VERDT SMERTENE SELV OM DET IKKE FØLES SLIK DER OG DA MEN ER EN GLEDES SMERTE!!!! sissymor
tvillingj-83 Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Gratulerer så mye med gutten din:) så koselig! ha en kjempefin tid fremover:) kos dere masse. livet er fantastisk:)
Mamalari Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Gratulerer så mye. Hørtes ut som en grei fødsel. Smertene blir som oftest for glemt;) Kos deg masse med den lille gutten din fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå