Gå til innhold

Noen under 25 ??? Se hit! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere !

Jeg er bare litt nyskjerrig på dere der ute :)

Hvor gamle er dere ? Hvor er dere fra og er det første gangen dere er gravide ?

Er dere kommet langt på vei ? :D

-= spent kommende julimamma =- <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! Er 6+1 og gravid for første gang :)

Er fra Hammerfest og 88-modell :)

Skrevet

Hei og hå :-)

Grattis med graviditeten!

Jeg er fra Sør-Trøndelag, 87 modell og førstegangsgravid ja.

Er 5+1 på vei.

Skrevet

Hei hei :)

88 modell fra Sørlandet her :)

Er mitt første barn jeg venter nå, men er ikke mitt første svangerskap. Har 3SA og 1MA bak meg.

Er nå 26uker på vei, så denne gangen blir det baby på oss :) Litt uvirkelig enda :D

Enn du da?:)

Skrevet

Jeg er 21 år, bor i Bergen og fem uker på vei med mitt første barn :-) Og det er min første graviditet :-)

Skrevet

24år 8+1 på vei

bor i Telemark

Skrevet

hei hei :)

jeg er 23år og kommer fra Finnmark, men går fortiden på skole i Sogn og Fjordane :)

Jeg har vært gravid en gang før, men det endte i en MA.

jeg er 10+5, eller i og med at det er over midnatt så er jeg vel 10+6:p

er også veldig spent på hvordan dette komme til å gå :) satser på det beste;)

Skrevet

dette blir mitt første barn, nettopp fylt 22. (87 modell).

Bor i Lillestrøm. Er 5 uker på vei.

Skrevet

Jeg er 21 år, fra Finnmark, bor for tiden i Honningsvåg. Er 7 uker på vei, og veldig spent og nervøs! Foreløpig termin er 10. juli :) Både jeg og pappaen gleder oss masse, selv om tanken er helt ny for oss begge, og hele "greia" var et uhell :P

Hvordan er forholdet deres til barnefaren? Var det planlagt? Hvordan reagerte han? :)

Skrevet

hei=) jeg er 20 år og venter mitt andre barn=) jeg bor i nes i akershus og er 11 uker på vei=)

Skrevet

begge våres var planlagte, og vi ble like gla hver gang=)

Skrevet

Gratulere ;)

Akkurat fyllt 23 år og e fra Finnmark ;) Nummer 2 på vei :)

Skrevet

min var ikke planlagt i det hele tatt! er ikke sammen med barnefaren, å han skulle vel helst ønske jeg tok abort. men har sagt han kommer nu til og stille opp så godt det lar seg gjøre:)

Skrevet

Heisann :)

så kjekt at du skal ha barn :) det er nervepirrende og utrolig fantastisk på en gang. Du har utrolig mykje glede og latter i vente :)

Jeg er 86 modell og venter selv min andre, er snart 12 uker på vei og har fra før en nydelig 1åring så her er det liv fra morgen til kveld :):):)

lykke til videre i svangerskapet

Skrevet

heisann! gratulerer alle sammen!

85-modell her som bor i florø. Dette er førstemann, 8 uker i morra :)

Skrevet

Hei.

Jeg er 25 år, har ei jente på 2 1/2 år fra før, er nå 6 uker på vei med foreløpig termin 26 juli:)

Skrevet

Hei :-)

87-modell her, bor i Rogaland, er gravid i uke 10. Har fra før en gutt på 2 år :-)

Skrevet

Hei...

Er 88 modell, fra Nannestad - Akershus... 4 graviditeter bak meg, første mistet jeg i uke 5 1.april 08 (sa), andre ble min nydelige datter født i februar (nå ni mnd) 3 mistet jeg også i uke 5 (sa) 18.august 09, og fjerde bærer jeg nå, er 5+6 i dag.. :)

Alle fire var planlagt, og veldig ønsket! Barnefar og jeg er gift (09.05.09), så vi går ikke fra hverandre med det første

(helst aldri :) )

Skrevet

Og jeg er 87-modell (blir 22 om noen dager), venter nr 2 i juni. Har fra før en gutt som er 15mnd nå. Ellers er jeg gift og bor i Rogaland :)

Skrevet

Glemte å si at jeg er 10+0 imorgen og mannen min reagerte med å gi meg en diiiiiger rosebukett, selv om dette var et "uhell" som kom når jeg endelig var nesten ferdig med utdannelse og skulle søke jobb.. Tror ikke det blir så mye av, nei :(

Men jobbe kan man alltids senere, så det går så fint så :)

Skrevet

Er forresten gift (10.09.08) og stemor til de herlige barn. Alder 6, 10 og 11. De vet ikke om graviditeten enda, vil ikke si noe før vi er sikre på at ting går bra... Skal fortelle familie på julaften ;-)

Skrevet

Takk takk :D

Så du er fra Trondheims området ? :)

Jeg også bor i Trondheim :) Oi, du har nå litt erfaring med unger fra før da ;)

Eller, blir jo kanskje litt annet med en såå liten baby :)

Gratulerer med giftemål da, må være stas :D Gleder meg til det selv!

Lykke til videre :D

Skrevet

Hei MissMe*venter*en*2010*PRINS ;)

Oi, ja du hadde jo kommet ganske langt på vei :D

Gratulerer ! Jeg er 8+5 i dag, men ikke vært hos legen enda, så ikke sikkert det stemmer heeelt, men ganske sikker for var planlagt å bli gravid :)

Så fulgte med ganske bra på siste mens ;)

Lykke til videre :D

Skrevet

Oi, gratulere til deg da :D

Ja kommer nok helt sikkert til å gå bra skal du se !!

Bare å tenke positivt :D

Lykke til videre! :D

Skrevet

Skjønner godt dere er spente og dette er litt nytt om det ikke var helt planlagt ;)

Men kommer nok helt sikkert til å gå bra :))

Jeg har vært sammen med barnefaren i litt over 2 år, har bodd sammen i snart 1 og 1/2 år, og har det utrolig bra sammen ! Han er 24 og jeg er 20. Vi planla å få unge, så var heldige og klarte det på første forsøk :D

Han var bortreist da jeg fortalte det, men han ble kjempe glad !! Var overlykkelig og ville komme hjem med en gang ;)

Så det ble heldigvis godt mottatt :D

Gleder oss !! Lykke til videre da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...