Eva_81 Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Ja, det skulle vel ikke være noe problem. Mor og foster har jo ikke samme blodomløp de første fem ukene uansett. Jeg har i allefall smakt på vin. Ikke noe fyllekule altså. Totalavhold straks testen viser positivt.
Reflexia Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 jeg koser meg som før,men blir jo aldri full. ..er jo bare å slutte når testen blir positiv=)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Er bare å kose seg mens man kan Man vet aldri hvor lang prövetiden blir heller, så tiden kan bli lang om man skal kutte ut kosen...
*Lissja* Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Enig med de andre;o) Man må kose seg og slappe av så godt man kan.. det setter tankene litt bort og hjelper på, tror jeg;o) Lykke til og kosdeg med vinen;o))
GogJSpentNå Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Ja jeg tenker ikke å slutte å drikke litt vin i ny å ne mens vi prøver på neste.. Men ikke mer vin på meg den dagen testen er positiv..
kolla Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Jeg holder meg unna alkohol de to ukene etter eggløsning når jeg ikke vet om jeg er gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå