tezzie Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Jeg har gått på pillen noe år nå, og husker ikke hvordan det var å ha eggløsning. Jeg sluttet på pillen midt i brettet, og fikk seks dager etter det en siste pillemens. Med utgangspunkt i den og første mens dag, skal jeg ha EL rundt den 25 nov, men jeg har i de siste dagene hatt veldig stikkninger i høyre side av magen, til tider også på venster side, men mest høyre. Er dette et tegn på EL? eller er det bare hormon kaos i kroppen min?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Stikkninger er et tegn:) Det kan komme alt fra noen dager før EL, til et par dager etter. For deg vil jeg tro at det er et tegn på at EL er rundt hjørnet, siden du skal ha EL rundt 25. Mine tegn er stikkinger, murringer og EL-slim. Lykke til!
tezzie Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 Hvor mange dager er kan jeg ha det da? Er jo noen dager till EL nå, og jeg har fortsatt vondt i høyre side.
mammatetogansketette:)) Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Jeg kjenner overhodet ingenting, men det kommer en god del mere utflod- i form av seigt slim...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå