Gå til innhold

Huff, den badinga gikk i alle fall ikke greit i kveld.

Anbefalte innlegg

lillemann begynte å hylgrine i det jeg fylte vann i baljen til og med (neste gang får jeg gjøre alt klart på forhånd).. gikk sånn noenlunde greit etter hvert trodde jeg (han gråt fortsatt men gikk over til kjefting også), men er litt usikker nå i etterkant-kanskje han bare hadde en slags pustepause innimellom hylinga...?

Holdt han på magen siden det gikk så greit forrige gang,men tenkte at jeg skulle prøve å snu han også - men det var IKKE lurt! da ble det panisk gråt og jeg måtte bare ta han ut. Han ser så redd ut den lille gutten min og jeg aner jo ikke hva jeg skal gjøre!

han gråt mer eller mindre helt til han fikk mat etterpå, og sovnet med en gang, så jeg fikk jo ikke en gang et nattasmil av han.. han som alltid er så blid:)

Han gråter veldig sjelden (joda, sutring og klaging osv, men generelt en usedvanlig blid og fornøyd baby), og aaaldri så enormt som når han skal bades..

Uff, føler meg som verdens verste mor akkurat nå. Skulle da ikke være sååå vanskelig å bade en baby?

Fortsetter under...

Stakkars liten!

Og ikke minst deg også, for man vil ikke høre gullet sitt gråte..

Dette er en problem stilling jeg ikke har vært borti...

Men håper han snart begynner å kose seg...

Kan han ha vært overtrøtt i dag kanskje?

Hva med å prøve å bade på morgenen istedet, og heller vaske med klut som legge rituale?

ja, godt mulig at han var for trøtt i kveld. men han hyler uansett når på døgnet det er.. skrev et innlegg om det tidligere. han hater å bade, så får bare prøve forskjellige måter og se hva som funker etterhvert... Forrige gang gikk det veldig bra, men i dag var det krise.

Jaja, får nå håpe det går seg til etter hvert :)

takk for svar :)

vi har badetermometer, så tror nok at temperaturen er grei. Han gråter jo før vi tar han oppi. men godt mulig at det var for kaldt eller varmt før vi kjøpte termometeret, og at han har utviklet en type vannskrekk.

jaja, får prøve igjen neste gang når han er opplagt, og se om det går bedre da. da gikk det forrige gang i alle fall.

Annonse

å trodde det gikk bra med dere nå(rart men tenker på dere på forumet i hverdagen, hehe)

har dere vask som dere kan plaske litt i?? er det med speil??

vi har vask med speil(han elllllsker å se på seg selv i speilet og noen dager vasker vi han der om han har bæsjet seg ut eller vi bare skal ha en kattevask og han får ikke nok av seg selv i speilet...

tror dere bare må gå sakte frem med vann, vaske hender i vasken, vaske beina, osv. ta litt av gangen ellers må du prøve dusjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...