*Lissja* Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Mange som skriver som at de måler hcg selv her, går dette an? I såfall hvordan? )
Miss Dynamite Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 det går bare med blodprøver da... jeg gjør det på sykehuset.......hver uke..sukk
*Lissja* Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2009 Ja var det jeg mente skjønner du... ok, men da er dere kanskje under utredning eller noe da, eller får man ta slikt om man øsnker det selv også? Sånn uten videre?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Jeg fikk målt hcg fram til jeg var i uke 9, da jeg har 3 spontanaborter bak meg... En måte å følge med på om det går riktige veien.
*Lissja* Skrevet 21. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2009 Skjønner.. har bare hatt to jeg..en i 2005 og en nå netopp.. men har ikke brukt prev på mange år og ikke blitt gravid... når jeg først har blitt det har jeg jo mistet, så.. har mistet litt troen kan man si..
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Du kan gå til legen din og be om å få tatt det med 2-3 dagers mellomrom. Samtidig kan du be om å bli henvist til tidlig ul siden du har mistet 2 ganger tidligere. Er som meg du da. Brukte laang tid på å bli gravid og når det endelig lyktes mistet jeg. Men ikke gi opp, jeg har ei jente nå og venter nr 2. Riktignok med hjelp av IVF, men jeg har da endelig blitt mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå