Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Slutt å tro på spøkelser og demoner og bli litt realistiske! Fakkeltog mot vaksine:!!! ha ha ha... han som arrangerer dette prøver nå og selge et JALLA produkt som visstnok skal ta knekken på hiv, fattigdom og kreft! De er verre enn de verste alternative! skjønner ikke at folk lar seg kjøpe av en sånn hippi-laila! Det er farligere å følge internett stormen av alternative bedrevitere og lese opp og ned i mente helt ukritisk til alt av innholdet! Jeg ville latt meg behandle av leger hvis jeg ble syk.. det er nesten komisk... dere som er så ufattelig MOT vaksine: Ja, til dere som laaaanger ut med "copy" "paste" fra internett, føder dere hjemme også? og sier nei til det leger anbefaler av andre medisiner? Hvis en lege hadde anbefalt et keisersnitt pga funn ved livmor etc--- ville dere nektet det også? Skjønner ikke at dere kan stole på noen leger hvis dere tror at legene er ute å ta oss! wooow, legemiddelindustrien tjener så masse. Ja det gjør de! Men liv redder de også. Hva med kosmitikk? pengeindustri! tenk alle de innholdstoffene... noen av dere som bruker parfyme under svangerskapet? Masse stoffer du aldri burde spist heller under en graviditet! Måtte få det ut! fikk helt latterkule av å se nyheter med fakkeltog! Noe må dem bruke tiden på...
Neo64 Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Kan ikke du bruke nick'et ditt så vi kan lete etter og lese alle innleggene dine i alle forumene? Du er så balansert, kunnskapsrik og saklig i din argumentasjon.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Jeg støtter deg 100%, HI !! Dette har utviklet seg til en artig debatt altså. Det handler ikke lenger om smittevern, dette her. Og merk deg at dem som er mest skeptiske, er dem som sitter på minst opplysning. De har jo alltid noen linker å legge ut, men aldri noe seriøst fra pålitelige kilder. Aldri!
misskizz Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Kunne IKKE vært mer enig HI!!! husk: the less u know-the more stuborny u know it. LOL Ja drikk sølvvann. det redder nok verden. Olden m noko attåt.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Vel, jeg syns ikke akkurat det var et imponerende innlegg fra HI...men tydelig at du måtte "få noe ut", ja. Jeg er ikke en av de som går i tog eller tror legene er onde, men jeg tar alikevel ikke sjansen på å sprøyte inn masse stoffer som ikke er testet på gravide. Så jeg velger å være naturlig skeptisk og setter mitt barns helse først. Det er jo selvfølgelig også det de gjør de som tar vaksinen. Poenget er at vi alle har forskjellig overbevisning og tar ulike valg. Jeg tror nok også at de fleste som avstår fra vaksinen er såpass oppegående at de ikke propper kroppen full av mat med uheldige tilsettningsstoffer, kunstig søtningsmidler og sprøytemidler - eller smører seg med parabener og parfymer. Vi vil alle våre barn det beste, og handler ut i fra det. Så vil fremtiden vise hva som er "rett og galt", ingen kan gi oss fasiten på det nå.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Tror at hele greia med svineinfluensa og vaksinen kom som et sjokk på legene også, de hadde heller ingen tid til å forberede seg. I en slik uventet situasjon kan mange komme til å gi råd som ikke er fullt ut gjennomtenkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå