Gå til innhold

Uff, da var det over for denne gang. SA i dag (9+4)

mama73 m/tre søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svangerskapet var jo ikke helt planlagt denne gangen, da vi har en gutt på 14 mnd fra før, men vi tilpasset oss tanken ganske fort, så trist var det selvfølgelig. Det var jo ikke snakk om mange månedene vi ville vente heller, så barnet var jo selvfølgelig veldig ønsket.

Har så å si ikke hatt symptomer under dette svangerskapet, og har stusset veldig på det. Fikk ultralyd for nøyaktig 14 dager siden, og var da 7+4. Vi så et hjerte som slo og alt så normalt ut i følge gynekologen. Har hatt en SA før jeg fikk gutten min også, men da var embryoet så mye mindre enn antatt selv om vi så hjerte slå da også, men fikk en sterk følelse av at noe var galt. Hadde jo nesten tatt for god fisk at dersom vi så hjerte slå og alt så normalt ut i uke 7-8, så ville det gå bra.

Igår var det brun utflod i truseinnlegget, men stusset ikke så mye over det heller da jeg hadde endel småblødninger i svangerskapet da jeg gikk med sønnen min også.

Men da smertene kom i natt, så skjønte jeg at noe var i gjerde. Samtidig kom det også mer blod, og det var friskere. Idag tidlig når jeg dusjet rant det i strie strømmer, og jeg var ikke i tvil om hva som skjedde.

Var på ultralyd i dag, og fikk konstatert SA. Han sa at det så ut som om det meste var kommet ut av seg selv, og fikk fjernet noen klumper i livmorhalsen som ville ha forårsaket store smerter. Glad jeg slapp å se dem for å si det sånn...

Han sa vi hadde gode muligheter for å bli gravide igjen da vi tross alt har fått en frisk sønn, så vi prøver å holde motet oppe.

Tror vi skal vente noen måneder nå, og komme oss litt ovenpå. Har en gutt som krever sitt også;) Men håper å komme sterkere tilbake utpå vinteren. Og håper å "se" flere av dere andre på 1.tri da også;-)

Lykke til til alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp gått gjennom det samme..startet med brun utflod her også, før det kom kraftige smerter og masse blod..

Kroppen ordnet heldigvis opp selv her også.. det er jo det beste når det først skal skje.

Ønsker dere all lykke til videre=)

Skrevet

Uff, trist dette kjenner jeg... Hvor langt var du på vei?

Ser av nicket ditt at du har hatt SA før du også. Har du også barn?

Vi får klamre oss fast og tenke at begge SAene var tilfeldige, og at det klaffer for oss begge neste gang!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...