Gå til innhold

Sukk, dette er tortur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først ble barnefaren glad, så usikker, så var han klar... men nå ser han ingenting positivt med å få barn... han vil jeg skal ta abort... jeg blir så fortvilet.... har jo ikke lyst å tvinge han til å bli pappa... men jeg har heller ikke lyst å ta abort, med tanke på at jeg har store vansker med å bli gravid. Jeg blir 33 år i april, og føler at d blir teit å ta abort når man er i min situasjon og min alder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke tatt abort hvis jeg var deg. Nok av damer som har tatt abort å endt opp uten barn i det hele tatt. Mange endrer syn på dette med barn når barnet kommer:) Og det er jo iallefall skjanse for at han gjør det hvis an har vert usikker og glad først

Skrevet

Må tilføye at jeg har en sønn på 4 fra før, som jeg har vært alenemor for fra dag en... vet ikke om jeg takler å være alene med to...

Skrevet

Jeg tenkte som så at hvis barnefar ville jeg skulle ta abort nå så skulle jeg være alenemamma for to. Man klarer det man vil klare:) å jeg er jo en god del yngre enn deg også. Du må jo ta det valget som passer best for deg, men tar du abort så er det vel egentlig mesn hans valg. Hvis dere ikke har barn sammen så syns jeg det er rart han ikke vil beholde. Du blir jo trossalt 33 og har ikke allverden med tid. Ikke frekt ment selvfølgelig, men de sier jo det blir vanskeligere å vanskeligere å bli gravid etter 30

Skrevet

Ikke frekt i d hele tatt, d er på samme måte jeg tenker... sjansene blir mindre og mindre... å i tillegg har jeg veldig vanskelig for å bli gravid...

Skrevet

vet du, jeg blir 33 år i mars og skal ha min nr 3 til sommeren. det er såå uplanlagt for babydaddy har flyttet hjem til usa!! og vi har alt ei på 7 mnd. han kan ikke komme tilbake på kanskje 3-4 år heller for han er i utdanning så her er jeg helt alene. men jeg føler ikke jeg kan ta abort, tok en for mange år siden og har angret siden, så nå må jeg bare være voksen nok og ta ansvar for mine handlinger føler jeg. han får føle og tenke det han vil, er jo ikek engang sikkert vi finner tilbake til hverandre sånn ting ser ut nå. og jeg vet jeg aldri vil angre på de barna jeg får, men nå skal det klippes og knytes igjen da :P 3 er mer enn nok :)

jeg tror du fint klarer deg om du er innstilt på det fra dag 1 og ikke forventer noe av noen. jeg var alene med første jenta min fra dag en også, og må si svangerskapet og baby tiden med henne var MYE bedre enn med nr 2 hvor jeg følte jeg bare kranglet og kjempet med barnefar.. så nå skal ivertfall jeg nyte mitt siste svangerskap i fred og ro :)

masse lykke til med valget ditt, ble kanskje ikke noe lurere av det her men, det går ann å få det til skal du se :) vi er som oftest sterkere enn vi tror!!!

varm klem

Skrevet

du er voksen. Du kan ikke tvinge han til og pappa. Du er endelig gravid. Nei, ikke ta abort. Du klarer dette alene hvis barnefaren ikke er med på dette! Gratulerer forresten ;)

Klem

Skrevet

Ja, er i nesten samme situasjon. Jeg har valgt å beholde det for ingen skal komme å fortelle meg at jeg ikke skal få ha dette barnet som har vært så ønsket.

Det er selvfølgelig tungt å vite at jeg må gjøre alt dette alene, men jeg ser på alternativet som enda tyngre.

Håper du følger hjertet ditt i dette og at du velger det som er riktig for deg. Så må du også at det vil være lettere med nummer to siden du har erfaringene fra tiden med datteren din. Sånn ser i alle fall jeg på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...