Gå til innhold

Venter_på_deg_lille_venn....kor det går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker så masse på deg og den testen din.....håper virkelig at det går veien for deg!!! At du får se et stort blått kryss!!! Krysser alt for deg!!

Mange klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så hyggelig at du tenker på meg:)

Det går bra med meg, men kjenner jeg begynner å bli utålmodig nå...

Er jo på rugedag 17 i morgen, og synes det er veldig rart om jeg ikke er gravid nå......

Har masse tegn ennå... Masse mensmurringer som jeg er veldig nervøs for hele tiden... Går på do ca hvert kvarter for å sjekke...

Det kan jo være at mensen ikke har kommet pga at mensen min vanligvis pleier å være uregelmessig/fraværende!

Vet ikke om det er normalt at ALLE får mensen om forsøket er negativt??

Ang den testen, får jeg meg ikke til å ta den pga at skuffelsen av å få negativt svar blir for stor å bære akkurat nå,

og positivt svar kommer til å gi meg sjokk;)

Har en veldig god følelse nå altså!

Hvordan er det med deg da?

Hvordan symptomer har du nå?

Vi er jo på samme dag:)))

Skrevet

Hei igjen. :)

Så du har ikke testa ennå altså...? Jøye meg.... tenk rugedag 17... og ingen mens...du dette lover jo ganske godt altså... :):):):):) Men kjenner veldig godt den følelsen der ja... jeg va inne på tanken å teste på rugedag 11 og 12. Viss den ble negativ da, så kunne jeg jo bare si at da hadde jeg jo testa for tidlig. Men når rugedag 14 kom..så ble jo alt bare skummelt. Da va det enten eller liksom. Huff...ikke enkelt dette her nei... :-/

Av symptomer så syns jeg at jeg e fryktelig trøtt hele tiden. Blir fortere sliten. Skulle gå en tur med hunden i går og ble kjempesliten av å gå opp en liten bakke jeg vanligvis går lett hver eneste dag. :) Og så har jeg ganske ømme bryster. Føles litt sprengt på en måte... eller koss jeg ska si det... :) Og så kjennes det litt som mensmurringer innimellom. Og da blir jeg jo nervøs igjen da. Og må løpe på toalettet for å se....hehe...uff...ska jeg holde på sånn i 9 mnd tro....?

Ja, åsså har jeg fått svar på blodprøven. Den var på 240 på rugedag 14 og det va visst helt flott. Og ska på første u-lyd den 10. des. :):):) Hjelp!! Så spennende!!!! :):):):)

Skrevet

Ååååå!!! Så heldig du er!!!

Du må virkelig nyte hvert eneste symptom!

Som jeg sier, jeg skal bare smile i 9 mnd:) Selv om jeg er så kvalm at jeg ikke klarer å sitte oppreist!

Ultralyd! Gud, så spennende! Jeg tipper at du har en liten jente i magen:)

Ja, dette lover godt, om det ikke bare er mensen som tuller med meg igjen da...

Uff... Jeg må vel snart ta denne testen......................

Skrevet

Tror du jeg har ei jente ja???? :):):) Åååå...tenk det...ei lita tulle....tenk om det e to da....? Har jo satt inn to egg.....hjelp....:):):) Ååååå....kroppen bobler over av lykke!!! :):):) E det mulig å være så heldig????? Tror ikke det.... :):)

Ja, nå har du vel testa tenker jeg.....? Eller....ikke....? Hehe.....åååå...jeg e såååå spent!!! Håper det kommer et stort rungende JAAAAAAAAAA fra deg snart!!!!! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...