M@msen Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 ja ja sånn endte bryllups reisen våres... Fikk dårlig mat på flyturen hjem, heldigvis var det på vei hjem og ikke til Maldivene... Han har vært dårlig en uke, og ble lagt inn i går, kraftig mage infesjon og er kraftig dehydrert... Men bra han får hjelp på sykehuset da, så slipper jeg å bekymre meg. Så føler meg litt alene mamma om dagen, 2 gutter som lurer på dette med pappaen sin...Huff!!! Pluss jeg har blitt veldig kvalm de siste dagen...huff og huff... Skal vel klare meg,. men all ære til de som er alene med små barn:) Blir en litt ensom fredags kveld med gullrekka... sukk...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Uff, stakkar... Godt han får god hjelp... Han blir nok fort frisk skal du se Ha en så fin kveld du kan foran TV`n... Da er vi to om å være ensomme på fredagskvelden!
M@msen Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2009 Hmmm rar følelse, ikke minst å legge seg alene:) Ja ja vi får nye stilheten så godt vi kan:) Ha en fin kveld:)
Løvinna30 Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 huff da. Du får kose deg med gutta dine, og glede deg til du får en frisk mann hjem igjen
Gjest Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 jeg er også alene ikveld, helt alene:) jentene er hos mormor og babydaddy flyttet utenlands for to uker siden..er veldig rart for er første gang siden sept i fjor!! men nyter det enn så lenge, blir nok værre til natta når hormonene løper vilsk i mørket her så står nok tårene i tapeten hehe men men, får samle litt krefter til skole og unger som kommer hjem i morgen, den berømte kvalmen sniker seg mer og mer frem her :S
Gjest Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 og sef GOD BEDRING TIL MANNEN blir nok bra fort skal du se
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Huff, så kjedelig! Godt det ikke skjedde midt i bryllupsreisen, slik som i vår. Jeg som ble dårlig da.. ca 5 mnd på vei, og måtte inn til legen flere ganger. Er jo litt betryggende når han blir behandlet i Norge også da. Han blir nok bra skal du se! Stå på, du klarer dette helt sikkert kjempebra, selv om det er tøft! klem
M@msen Skrevet 20. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2009 Huff da, hvor var dere på tur??? Og takk for omtanke alle sammen, godt jeg har dere... Nå sniker kvalmen seg på her også...HUFF!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå