Gå til innhold

Noen av dere som føler dere har behov for å gå ned litt i vekt?

Anbefalte innlegg

Så meg i speilet i dag, og innså at jeg har gått opp ETTER fødselen!

Føler iallefall det...

Så nå vil jeg gjøre noe.

Men det er jo så FY og slanke seg mens man ammer.

Er det virkelig så ille? Man går jo vanligvis ned når man ammer uansett?

Jeg vil jo bare begynne å tenke litt på hva jeg putter i meg, men av erfaring går jeg da raskt ned...

Hmmm

Noen andre som går i litt slanke-tanker?

Fortsetter under...

Huff og huff... altfor mange slanketanker her i gården... Altså, ikke noe diett eller hurtig slanking. Prøver bare være bevisst på hva jeg putter i meg. Gikk opp 24 kg (!) under svangerskapet og har 10 kg igjen, og nå ser det ut som om vektnedgangen har stagnert litt :o( Prøver å kutte ned på karbohydrater, dvs brød, ris, pasta og poteter. Bortsett fra det spiser jeg normalt. Er dessverre altfor glad i godis og søtt, så det er der det syndes mest hos meg. I tillegg til for lite aktivitet. Enda jeg går tur nesten hver dag, ca 1/2-1 time, noenganger mer. Meen... tydeigvis ikke nok sier badevekta mi.

Tips og råd tas imot med takk! ;o)

Jeg syns det hørtes ut som at du er i god aktivitet jeg...

det viktigste er de vanene vi har hver dag...og du er jo flink til å gå tur...

Jeg la ikke på meg under svangerskapet... Kun ungen pluss vannet, og litt bryster.

Vekten har kommet etterpå! Matlysten, og lysten på snop er enorm....

Skal ta tak i meg selv.

Men jeg er liksom sånn at når jeg først vil gjøre noe, så gjør jeg det ordentlig...

Vil liksom ikke halveis slanke meg... Jeg vil ta tak i det skikkelig...

Når det gjelder tips.

Når min mor gikk bort la jeg på meg 30 (!) kg i løpet av et år....disse skulle jo av igjen, jeg husker godt at de siste 10-15 kg gikk saktere enn de første, man kom liksom inn i en liten stagnerings periode... Men de gikk av de også. Bare fortsett slik du gjør nå...pass på å ikke spise for lite, det resulterer bare i sparebluss, og da går man iallefall ikke ned :-D

LYKKE TIL!

Hold meg gjerne oppdatert ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...