Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Del Skrevet 20. november 2009 Traff min gamle venn for 2mnd sia ca.Kjæresten og j hadde slått opp.J rota med kompisen min,vi var ikke alene i huset.Ikke sex eller munnsex.Typen ville vi sku blki sammen igjen,j fortalte at j hadde møtt kompisen min,men måtte juge å se j ikke hadde gitt han en klem engang,Likte dårlig å juge sånn,da j aldri har gjørt det før,Føler at j og typen ikke har en felles framtid da vi bor hver for oss,han vil flytte sammen med meg når unga blir stor,vi har vært sammen i 3 år nå, jeg har 3 barn,men hvor lenge ska j vente??Veit også at flytter vi sammen blir det slutt innen 1 uke maks,da vi bare krangler og har forskjellige syn på ting.Elsker han virklig,men siste 5-6 mnd har j innsett at vi ikke er ment to bee.. Så derfor har også mine følelser for han gått ned,det har j sagt til han,men j elsker han ennå da. Hvorfor tenker j så mye på han j møtt?? Hadde en hel mnd hvor j tenkte på kompisen min og hvor godt vi kunne fått det.Ble begeistra for kompisen min,elsker han ikke nei,men sliter med å få han ut av hodet mitt..Hva feiler det meg=?Sjekker facebook hans minst en gang pr dag.Kutta kontakta med han da typen krevde det,han ble litt skuffa men nå svarer han meg ikke engang når j sender mld,sendte han en mld en lørdag j var full,da j tenkte på han.,men fikk ikke svar... skrev at " du har forheksa meg,for deg ikke ut av hodet,veit j sa vi ikke kun ha kontakt osv...Har aldri vært utro før,men dette vil j nesten kalle utroskap..Hva ska j gjør?? Og hva feiler hodet mitt?? Bare være ærlig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141014546-hodet-mitt-er-klikk-hjelp-meg/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå