Venterbabyjuli10 Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Føler meg rett og slett tygget og spyttet ut, orker ingenting, har til og med ikke orket en dusj i dag, jeg er helt utmattet og sliten.... Kvalmen og alt, blir snart gal.. Har en gutt på 1 år i fra før, så han er i turbo hele dagen og mamman hans prøver så godt hun kan, men orker nesten ingenting. Føler meg rett og slett syk... snufs ;( Flere som meg?? Er i 8 uke og meget lykkelig for at det er et lite under inni meg, men blir bare så oppgitt noen ganger.....
~~ElleMelle~~ Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Er nok ikke alene om den følelsen nei. Jeg er i uke 11 nå og håper å se slutten på kvalmen snart. Har også en på halvannet år som ikke har full bhg plass, så her har pappaen måtte bruke både feriedager og endel sykt barn dager, siden jeg tidvis har vært helt sengeliggende av kvalme. Og dusj var det mange dager imellom de ukene jeg var dårligst. Uke 6-9 var værst for meg. Nå er jeg ganske pigg noen timer fra utpå formiddagen og fram til middagstid, så det hender til og med jeg klarer en rask tur til butikken. Men for all del, da blir blir jeg straks dårligere igjen.
new_dawn Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Du er ikke alene. Jeg er i uke 7 og føler meg helt utmattet og vanvittig kvalm hele tiden. Våkner mange ganger om natta av kvalme. Usj, gleder meg til å få energien tilbake slik at jeg virkelig kan glede meg over graviditeten
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 er i uke 8 selv nå.. helt tom for krefter her og matlysta er så som så.. sulten men klarer bare og spise 3-4biter av maten og da er jeg mett :S
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Helt klart ikke alene.... Jeg er 7+2 og sliter veldig med kvalmen og kaster opp og brekker meg en hel del. Stort sett kommer det ingen ting fordi jeg sliter med å få i meg noe som helst Vi har ei jente på 1,5 år som heldigvis er i barnehagen på dagen, men jeg skal jo helst prøve å jobbe litt da.... Sliter bigtime altså :s
smil :o) Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Jeg er gravid og er 7 uker på vei. Sliter veldig med kvalme, tretthet og vondt i hodet. For en uke siden sa kroppen i fra at den ikke vil ha kaffe... for en kaffekjerring som meg er nok dette grunnen til vondt i hodet. Har vært hos legen og hun ønsket å sykemelde meg, men det ønsker jeg ikke. Synes ofte terskelen for sykemelding er lav hos mange. Vil derfor prøve en stund til å se om det finnes andre løsninger. Jeg har både prøvd sea band, men funker ikke for meg denne gangen. (har en sønn på 4 år) Har tatt kontakt med en som driver med akupunktur og har hatt en time. Går rundt med nåler i øra nå. Har vært litt bedre de siste to dager. Kan derfor anbefale det!!! Eller kan jeg anbefale suppe. Eller at man deler opp frukt i biter å tar med seg i badekaret - slappe av. God bedring til dere alle! )
Sjokolademonster Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Jeg hadde det ille i uke 7, men er mye bedre nå i uke 9 :-) Fortsatt kvalm altså, men det er noe helt annet.. Kan gjøre ting!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 den våte klesvasken har vært min verste fiende i dag.... Jeg kan kjenne den fra andre siden av huset...blaaaargh!!! Og så jevnt kvalm gjennom heeele dagen. Morgenkvalme du liksom...kyss meg langsomt.. =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå