Gå til innhold

Hva feiler det hodet mitt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff min gamle venn for 2mnd sia ca.Kjæresten og j hadde slått opp.J rota med kompisen min,vi var ikke alene i huset.Ikke sex eller munnsex.Typen ville vi sku blki sammen igjen,j fortalte at j hadde møtt kompisen min,men måtte juge å se j ikke hadde gitt han en klem engang,Likte dårlig å juge sånn,da j aldri har gjørt det før,Føler at j og typen ikke har en felles framtid da vi bor hver for oss,han vil flytte sammen med meg når unga blir stor,vi har vært sammen i 3 år nå, jeg har 3 barn,men hvor lenge ska j vente??Veit også at flytter vi sammen blir det slutt innen 1 uke maks,da vi bare krangler og har forskjellige syn på ting.Elsker han virklig,men siste 5-6 mnd har j innsett at vi ikke er ment to bee.. Så derfor har også mine følelser for han gått ned,det har j sagt til han,men j elsker han ennå da. Hvorfor tenker j så mye på han j møtt?? Hadde en hel mnd hvor j tenkte på kompisen min og hvor godt vi kunne fått det.Ble begeistra for kompisen min,elsker han ikke nei,men sliter med å få han ut av hodet mitt..Hva feiler det meg=?Sjekker facebook hans minst en gang pr dag.Kutta kontakta med han da typen krevde det,han ble litt skuffa men nå svarer han meg ikke engang når j sender mld,sendte han en mld en lørdag j var full,da j tenkte på han.,men fikk ikke svar... skrev at " du har forheksa meg,for deg ikke ut av hodet,veit j sa vi ikke kun ha kontakt osv...Har aldri vært utro før,men dette vil j nesten kalle utroskap..Hva ska j gjør?? Og hva feiler hodet mitt?? Bare være ærlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Skal jeg være helt ærlig med deg, så forstår jeg nesten ikke hva du mener fordi du bruker sms språk og heller ingen avsnitt når du forklarer.

Forstod ikke helt hvor du ville med dette innlegget jeg:-(

• 1 måned senere...
Skrevet

For en mølje... Kanskje du skal glemme menn for en stund og heller konsentrere deg om de tre barna du har? Skjønner ikke hvem som er barnefaren eller hva situasjonen er med samvær. Å sende sms i fylla er ikke særlig smart da det ikke blir sett som seriøst. Du trenger en vårrengjøring i livet ditt virker det som, håper du finner ut hvordan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...