LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 20. november 2009 #1 Del Skrevet 20. november 2009 Hei på deg! Jeg lurte rett og slett på hvordan det går med bekkenet ditt?? Hvordan har du det? Har du noen gode triks for og få tiden til og gå når man ikke kan gjøre noe?? Jeg har gått til fysio 3 ganger i uken en stund nå. Og i dag fikk jeg den store dommen=( Jeg får ikke gå på jobb før etter permisjon. Og jeg må begynne med krykker nå. Jeg kjenner jeg er litt i sjokk, og har ikke helt tatt dette inn over meg enda... Tenk når våren kommer!!! Hva skal jeg gjøre da? Ja litt stressa rett og slett... Hehe. Tror jeg begynner og bli en ganske irriterende gravid;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141014445-bullebullgullegull-150610/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullebull&gullegull Skrevet 21. november 2009 #2 Del Skrevet 21. november 2009 Hei Vet du, jeg skal ikke klage så altfor mye enda. Men nå begynner det å røyne på altså. Nå henger høyrebeinet etter og jeg har og begynt å få vondt foran og på innsiden av beina. Skal jobbe nå i helga, eller det vil si at jeg tar en dag av gangen. Begynner ferie til uka så klarer jeg de to dagene som er igjen så kommer jeg til å vurdere etterferien om det er muligheter for å komme tilbake. Jeg har heldigvis en sjef som er veldig behjelpelig. For å få tiden til å gå. Jeg strikker, strikker og strikker! he he. I jula 2007 så lagde jeg en del julekaker og. Satt på en kontorstol og svingte meg mellom stuebordet og komfyren. Jeg har og bestemt at denne gangen kommer jeg til å vaske litt og litt i huset. Maratonvasking er veldig dumt! Jeg lagde og scrapbok til guttungen sist! Var veldig moro. Men problemet var at så fort han var ute så hadde jeg jo aldri tid til å fortsette, men håper å få boka ferdig en gang Vinteren er et helvete med bl. Skaff deg handicapbevis og finn deg flere gravide og en kafe med en god sofa! Så kan man kooose seg med kaffe latte Utrolig kjipt å bli så hemma allerede nå. Men det er bare å stålsette seg på at svangerskapet blir langt og tungt og ikke sånn altfor moro, men så kommer det noe fantastisk flott ut av det hele! Men jeg må bare si det at når jeg gikk gravid sist syns jeg liksom ikke det var så moro som jeg hadde tenkt siden alt var vondt hele tiden! Håper du får det bedre enn jeg i det minste Og snart kommer jeg etter og skal syte og klage jeg og Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141014445-bullebullgullegull-150610/#findComment-141017691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 21. november 2009 Hehe, det er bra du har tenkt og klage litt du og, så slipper jeg og vere den eneste... I dag har jeg og min kjære vært og handlet julegaver, med krykker... Ikke og anbefale! HAHA. Det er så uuutrolig mange folk som bare går rett på og dulter borti så jeg mister balansen og må ta meg for! Jeg er skremt. Kanskje teit av meg og forvente at folk skal ta hensyn til meg bare for jeg synest synd i meg... Men erlig talt, jeg hadde aldrig dultett og presset på noen som går med krykker. Jaja, det var dagens klage ja! hehe. Kafe ja, det høres deilig ut! Ikke enda kanskje, men når kvalmen går over skal jeg ut og leve livet mitt igjenn! Deilig. Lykke til videre med deg da! Håper det ikke blir verre en det er nå for deg=( Så kjedelig at noen skal bli heeelt ødelagt. Tipper det ikke hadde vært så ille om all bl hadde blidt fordelt på alle verden gravide, istede for at noen skal ha myyye... ja. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141014445-bullebullgullegull-150610/#findComment-141019944 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullebull&gullegull Skrevet 22. november 2009 #4 Del Skrevet 22. november 2009 Ååååh! Sånt er så slemt Loyse! Jeg opplevde også noe sånt sist jeg var gravid. Var på ikea og skulle handle litt smått. Gikk jo ikke akkurat fort og jeg fant en kasse med minst mulig kø. Så ser jeg en dame laaangt over på andre siden ved kassene som ser at jeg går sakte bortover til den køen. Da tar hun handlevogna si og løper så hun rekker å stille seg foran meg. Så snur hun seg og sier, huff, ja du var vel kanskje egentlig først du. Så snudde hun seg igjen. Gud jeg var så sint at jeg sto der og freeeste! Jeg var høygravid og hadde skikkelig vondt. Så man blir ikke tatt så altfor mye hensyn til akkurat Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141014445-bullebullgullegull-150610/#findComment-141024592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå