Gå til innhold

Gave til de ansatte i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt fersk på dette siden det er guttens første år i barnehage. Men har lyst ¨gi en liten oppmerksomhet til jul siden de er så gode med han.

Noen tips? Hva gir dere, og gir dere til hver enkelt eller samlet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg på også. Vurderer å gi en kake og et eller annet som kanskje noen tipser om her ;)

Skrevet

jeg skal nok ikke gi noe, men dersom jeg hadde gitt noe, hadde det blitt noe lite, som f.eks en liten nisse eller engel e.l. eller noe til alle; en pose twist, konfekt osv som de kunne hatt og kost seg med på pauserommet, eller på et avdelingsmøte.

Skrevet

Vi tenkte å gi en cd med musikk på, som er til hele avdelingen sammen.

Altså ikke til de ansatte, men som både barn og voksne setter pris på :)

Skrevet

Det er en kjempe god tanke, og det blir satt utrolig stor pris på :) Jeg jobber selv i barnehage, og sånne gode tanker varmer :) Uansett hva det er. Vi har fått alt fra en digg twist pose til en svææææær kurv full av ulike varer, frukt osv osv :) Eller et julekort, om ønske om en god jul og takker for året som har vært :)

En liten handling som gir så mye til den/de som mottar det :)

Det er godt å føle at man gjør en god jobb, det gjelder tross alt det mest dyrebare man kan ha med å gjøre :)

Skrevet

Vi gir avdelingen 1000 kr. Måtte søke om det, da de ikke uten videre kan ta i mot gaver. Og pengene går til noe avd trenger som kan komme både personal og barn til gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...