Gå til innhold

er det fler enn meg som har mye mens murringer og smerter?


Løvinna30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg godt igjen, jeg har hatt den sånn hele tiden, vel det pleier å begynne om ettermiddagen og er rolig på morgenen. Men jeg begynner nesten å bli vant til det nå. Er 6+5 uker på vei og var på UL og da var det 2 små der så det var gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra det ikke bare er meg. Jeg blir jo litt bekymret : (

Men hvis det ikke hadde vært NOE i det hele tatt burde jeg vel heller ha bekymret meg mer. Det er jo visst et gravidtegn (?)

 

Gratulerer med twins på vei Robin.

 

Og gratulerer begge to med svangerskapene ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp me too...

Jeg var veldig bekymret, men tok det opp med legen min i går, og hun sa det var normalt at livmora strak seg, så bare å ta det med ro:)

er ca 5-6 uker på vei jeg også, hadde en SA i oktober så vet ikke helt når terminen er ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på akkurat samme måten. Faktisk litt problemer med å få sove noen netter pga mye stikkinger i magen. Er nok ikke noe farlig, men heller vanlige graviditets symptomer:) Jeg er 6 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GODT å høre at det er flere :) Jeg har også hatt disse smertene i magen nå i et par uker, kjennes ut som stikkinger, "menssmerter"...

Har vært hos legen i dag og han sa det var helt normalt, jeg er 5+2 i dag :)

 

Gratulerer til dere alle sammen :) Og lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også disse smertene i magen, og til tider er de ganske kraftige.

Men på uke 5 i fra uke til uke står denne forklaringen:

 

Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Jeg har også ofte smerter.Hver ettermiddag og kveld,men smertene er mest i korsryggen.??Veldig ubehagelig.. Aldri hatt det slik før,og dette er mitt 5 svangerskap.har 3 barn,mista i uke 18 og i uke 6 ..er nå 4+6..Håper alt går bra denne gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ogsaa mye smerter i magen. Alt fra stikninger, til stoelhetsfoelelse til mensmurringer og oppblaast og loes mage..

Men jeg tror at saa lenge det ikke er snakk om sterke smerter er det vel ikke noe aa bekymre seg for. Jordmoren jeg har snakket med sa at gravidehormonene paavirker tarmene saann at magen ofte kommer paa tverke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye smerter i begynnelsen, spesielt i mage/livmor...

Men nå begynner det å bli mindre. (Mer kvalme istedenfor.)

 

Er annengangs da, og føler disse smertene mer et "livmorsmerter" og ligamentsmerter enn "menssmerter", så jeg har denne gangen tatt det som gode tegn, og ikke vært bekymret. ;)

 

Men menssmerter og slikt er helt normalt. Livmora må jo utvide seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp er 9uker i dag og kjenner det spes om morran..

skikkelig "menssmerter"

 

tegn på at lille spiren vokser da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt blødninger men ikke så mye smerter. Var hos legen idag og alt var greit helt til vi fikk resultatet av graviditetstesten, den var negativ. Skjønner ingenting, testet meg på fredag og søndag, begge var positiv.

Skulle ønske mine smerter og blødninger var like normale som deres.

 

Men men, sånt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...