07&10&13? Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 på tirsdag v ar de på 522, under 2 døgn etterpå tok jeg nye som jeg fikk svar på nå! og de var på 1541!!!! er ikke det ganske bra?? tror jeg ganske sikkert kan juble å si jeg er GRAVID IGJEN!!! Nå skal det gå bra!
-68mamma Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Så flotte tall - gratulerer :-) Ønsker deg masse lykke til !! Hvor langt er du ca ? Har du vært på UL ? (lurer fordi jeg også tok hcg-prøve idag - og skal ta ny på mandag - legen kunne bare se tom fostersekk på UL (6+5) så må komme tilbake om ett par uker og se om det er noe der eller om det er BO - og da skal visst hcg stige uansett om det er noe embryo eller ikke)
Musemor med tre søte små Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Så utrolig bra. Gratulerer så mye, og lykke til i svangerskapet
Lille diamant Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 så kjekt å lese at du er gravid igjen gratulerer så mye!! Her tar ting lenger tid, men får håpe vi blir gravide innen noen mnd ihvertfall
07&10&13? Skrevet 20. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2009 Takk hvor langt jeg er på vei, det aner jeg ikke, hadde MA for 5 uker siden, så vet ikke hvordan jeg skal regne ut det... Kjenner jeg er veldig nervøs seden det gikk så fort, mennå er jeg hvertfall sikker på at jeg er gravid igjen! Skal på ny UL på onsdag så blir spennende å se om vi ser noe
torisve Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Gratulerer! Håper alt er bra med deg og Leon Nickolay :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Jeg visste det!!! Så flott da. Gratulerer så mye. Vi ligger vel ganske likt tenker jeg. klem
07&10&13? Skrevet 21. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2009 torisve : Vi har det brae bra Vi prøver å få til en liten bror eller søster til LN da, men 3 gangen på 6 mnd. jeg er gravid nå, får bare håpe at alle gode ting er tre hvordan er det med dere?er dere prøvere igjen? katta76.+tenåringer,1ma.GRAVID: Ja vi ligger vel ganske likt ann, ikke det at jeg aner når jeg har termin eller noe men er vel innenfor samme uke regner jeg med:) Denne gangen får vi følge hverandre ut alle mnd! Denne gangen sitter spiren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå