Gå til innhold

Har dere begynt å handle da, jenter????

Anbefalte innlegg

..jeg har så lyst å gå bananas, men mannen klarer å stoppe meg...er jo bare 13+5...litt klær har det blitt da....en body her og en sparkebukse der :-)

Koser meg med å skrive lister på hva jeg skal kjøpe...merke, pris, hvor osv..noe må man jo gjøre når man er sykemeldt!

Hva med dere? begynt å handle???

Fortsetter under...

Har ikke handlet noe enda, er i uke 15, og synes det er litt tidlig enda.. men vi må vel kjøpe litt etterhvert, har gitt bort det meste etter storesøster.Har bodd uten lagringsplass, så vi kvittet oss med det alt av utstyr. Synes det er litt arti med nytt og, så det blir spennende kjøpe vogn og sånt når den tid kommer.

Fikk vite idag at jeg kunne overta sprinkelseng, og stellebord av en venninne så ble kjempegla!:)

Jeg er i uke 15 og det kribler veldig å kjøpe noe..tenker ; hvorfor ikke starte å kjøpe nå isteden for å blakke seg helt de to siste månedene :) Men,får antageligvis vite kjønn 17 des,så da tror jeg shoppingen starter her :) MORRO. er jo sååå mye nydelige bebisklær :)

Jeg har ikke kjøp og tror heller jeg ikke kommer til og kjøpe noe særlig.

Sist hadde jeg bare kjøpt 4 bodyer og litt små ting.

Hadde ikke trengt og kjøpt noe etterpå heller det var jo llitt dumt, men FIKK urolig mye.

Får nok ikke så mye denne gangen var tvillinger sist...........hadde klær til de var nesten 1 år helt sykt

Jeg er uke 18 i morgen. Har begynt å handle en del ting, men sien dette er det første barnet må vi kjøpe alt - og har heller ingen venninner med barn jeg kan kjøpe/arve av heller.

Men det går stort sett i litt titting på ulike butikker og på Finn, satser på å kjøpe mye brukt. Har hittil kjøpt seng, vippestol, og bilsete med base - og holder utkikk etter vognen jeg vil ha og litt mindre ting.

Vet ikke kjønn enda, men hvis dette kan sees på ultralyden kan jeg tenke meg jeg går litt amok :) Har vært flere ganger i USA den siste tiden da, og handlet masse klær der, for det var superbillig. Om jeg ikke kan bruke alt selv begynner flere av vennene mine og bli gravide, så skal alltids få avsetning på det, hehe.

Jeg kommer til å kjøpe ting fortløpende i alle fall, så jeg slipper å stresse med dette rett før babyen kommer og mens jeg enda er i bra form.

Annonse

Kjøpt to små nusselige gensere, ene med "I love dad" og en "I love mum" på, fra hm. Blir nok mer nå etterhvert.. vanskelig å styre seg.. men prøver å kjøpe de tingene jeg faller for i litt store str. slik at knerten kan bruke det litt lengre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...