Gjest Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 heisann jeg er så fortvilet... fant brått ut at jeg må søke rehabiliterings penger, og sykemeldingsåret mitt går ut om 1 uke... nå føler jeg at jaeg har fått ryddet opp i det meste i livet mitt, så det var forferdelig trist a jeg fikk denne beskjeden i dag... har ikke fått noe brev i posten fra nav heller.. ser dere hvordan saksgangen går? blir den lang? vil vi klare oss økonimisk? tuuusen takk for svar sier jeg bare...
Gjest Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 datoen din så kan jeg prøve å se på deg, er ikke så ofte jeg gjør det lenger, men fikk litt lyst, men ta alt med en klype salt og om du orker se igjen, så rop ut klem
Gjest Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 takk tar alt du får frem jeg setter stor pris på det!! kan godt se igjen... hva lurer du på? fødselsdatoen min er 03.11.83
Gjest Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 hei, har du en jente fra før?? kommer en sterk jente til meg her enten så er det ei du har, eller ei som kommer. veldig sterke bånd mellom deg og henne og god familiefølelse rundt dere. om du venter og bekymrer deg for et frieri eller ekteskap, så stol på følelsene dine og ikke være redd, for det kommer og det blir masse glede og morro rundt det, litt uventet vil det skje, men du vil elske det! når det gjelder økonomi, så er alt låst akkurat nå, men du vil bli belønnet. det du har krav på vil du få, men det kan ta litt lengre tid enn forventet, så pass på å purre!! for de kan glemme deg litt i en hektisk tid, men stå på krava!! og ikke gi opp, jeg føler deg litt nede ifht det, men dere klarer dere og lander på beina! om det er regninger som er vikitge og dere ikke får til nå, så kontakt oppdragsgiver i forkant og fortelle om situasjonen og be om utsettelse, ikke la alt skure og gå, for det kommer inn penger snart!! gi meg gjerne en tilbakemelding (føler deg gravid eller snart gravid også.. prøver du??) jeg lurer på kjønn på spiren og om alt går fint og forholdet til babydaddy 080377 og han 050774, termin ca 22 juli 2010 takk!!!
Gjest Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 hei Har ingen barn fra før, så er prøver... tror ikke hun kommer denne mnd... men har selv begynt å tro at hun fester seg i jula...jeg har hatt mye å rydde opp i følelseslivet, så jeg tror det er derfor hun lar vente på seg... jeg er gift, men har tvilt litt på hans følelser overfor meg.. har følt at vi har stagnert litt liksom... men alt er bra nå! det tar på et forhold å prøve å få barn... når det gjelder økonomien, så bekymrer jeg meg ikke helt ennå... for akkurat nå går det bra... men jeg vet det kan ta leng tid å få svar på søknad. på deg får jeg opp en jente, og tallet 7... har du termin i juli? hvis ikke kan jeg tenke meg hun kommer den 7. i mnd du har termin. føler at du er sliten om dagen, og at du trenger å passe litt på deg selv. Ikke bare bekymre deg for, og tilfredsstille alle andres behov. Husk at du har en inni magen som du også må ta vare på. Har du også vært redd for å bli avvist? tror også du er en dyreelsker. har du kjæledyr/har hatt? ser også at du enten akkurat har flyttet/byttet arbeidsplass, eller så er dette noe som kommer til å skje i nær fremtid! svangerskapet ditt kommer til å gå fint, men noen plager vil du nok få.. om du ikke har så mange akkurat nå... føler du vil gå mye kvalm mot slutten... babydaddy tror jeg kommer tilbake om ca 1 år føler jeg... og jeg tro det er du som kommer til å mase på han for at han skal komme tilbake!! Takk for at du så på meg gi meggjerne tilbakemelding
Gjest Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 tusen takk da må jeg bare si jeg føler du får en jente ja, og jeg tror det blir en jente på sen høsten neste år... litt usikker på når du blir gravid, men føler hun kommer når det er kaldt og litt snø i lufta bra det har ordnet seg i ekteskapet ditt for så bare gode tider forann dere, men som ejg sa stol på følelsene dine og ikke la tvilen og oppgittheten ta overhånd! jeg har termin i juli, har 22 juli, men blir mitt 3 ks, så vet ikke om de tar det 1 eller 2 uker før.. er veldig rart det med kjønn, for har to jenter fra før, og har nå et helt annereledes svangerskap enn med de to. med begge de hadde jeg ekstrem svangerskap kvalme og oppkast stort sett hele svangerskapet, men nå opplever jeg bare litt kvalme på ettermiddagene.. så jeg føler litt gutt selv, og pendelen min sier gutt. kan tro jeg gleder meg til ul og håper beibien spriker med bena ja!! er dyreelsker, men for tiden uten kjæledyr, håper vi kan få det når ting er roet ned og vi har litt større bolig har sagt opp jobben og er nå student, på en helt ny vei i livet og veldig spent, håper alt går fint!! babydaddy vil jeg nok ikke be om å komme tilbake før han er ferdig med det han må gjøre hjemme i usa, men tror du han kan være ferdig om 1 år, det vil i så fall være ganske sjokkerende.. han trener på å bli tattovør og startet nå for 2 uker siden.. men tenker heller at jeg får tilbringe litt tid der borte om vi finner litt mer ut av ting.. føler du noe på det?? skal selge leiligheten, føler du noe på det?? bare rop ut om du vil jeg skal se på noe mer og takk igjen til deg!! stooor klem
Gjest Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 heisann ja jeg tror det er e jente asså... alle svangerskap er forkjellige vettu... jeg så jo at du skulle flytte, så da regner jeg med at du får solgt leiligheten!! jeg se at han kommer til deg om ca 1 år.. men det er nok mest sannsynelig et besøk i en ferie for han eller noe... men føler at dere fint kan ordne opp i ting, og få det fint sammen! jeg vil gjerne at du skal se om du ser graviditet på søsteren min... hun er født 16.01.82 håper så veldig at vi blir gravide sånn ca på likt, men faktisk håperjeg at jeg blir gravid litt før henne, for jeg orker ikke å bli så sjalu... hehe... takk!
Gjest Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 så fint ifht leiligheten og om det er ei jente så er hun like velkommen selvfølgelig, gjør ting lettere også ifht at jeg har alt og mere til han kommer hjem i aug på ferie, så er nok det du føler.. men tror du han blir ferdig utdannet tattovør en dag? det er det han læres opp i nå.. og jeg håper han får det til, for da kan han komme tilbake hit en dag, om han misslykkes å kommer han nok ikke..så jeg er jo veldig spent!! får graviditet på søsteren din i mai.. så ser ut til at du klarer å komme i mål før henne masse lykke til og takk for at du ser på oss
Gjest Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 hei jeg skrev visst feil fødselsdato på søsteren min... ikke meningen... hun er født 16.01.81 (beklager!!!)Gidder du å se igjen? synes de var rart du fikk opp mai... hehe jeg tror nok han vil lykkes, og jeg tror dere vil være sammen!! takk
Gjest Skrevet 25. november 2009 #11 Skrevet 25. november 2009 hei du, har ikke hatt det så godt de siste dagene så har ikek orket å rote så med kortene.. er veldig lite kontakt med babydaddy og det tærer på meg for jeg føler jeg ikke er viktig og savnet.. håper du har rett i at det endrer seg.. og at han ikke er på vei bort fra oss.. er veldig usikker ifht søstern din idag, men får graviditet i feb/mars, men som sagt så er jeg sliten, så mulig jeg ikke helt klarer å koble meg på beklager, men håper jeg snart har det litt bedre så bare spørr igjen så kan jeg legge igjen om ejg er helt på bærtur.. magefølelse min sier at hun kanskje er gravid også nemlig.. men veldig usikker her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå