komplett.no Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Jeg har tatt to graviditets tester, en på onsdag og en i dag og begge har vist jeg er gravid. Men så kommer det. Mandagen begynte jeg å småblø litt, bare pittelitt. Har vært litt hver dag siden, men i går og i dag har jeg blødd mere og det har vært klomper med blod, brun rødt. Hjelp noen!
*Knerten* Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 jepp.. jeg har hatt blødinger nå i 4 uker. Var sikker på at det var slutten. Har blitt fulgt opp med UL 3 ganger, senest i dag 10 uker og der stod det bra til;) en aktiv liten skapning med armer og ben og et bankende hjerte. Jeg er så lettet og håper jeg klarer å slappe av og glede meg nå...Har bekymret meg konstant en måned nå...Gynekologen sa det 90 % sjans for at det går bra. Så det er håp for DEG;) Det er faktisk 25% som blør i svangerskap som føder friske barn;) Masse lykke til å håper det går din vei;D
komplett.no Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2009 Takk for svaret *knerten*, føler meg litt bedre nå. Har vært så sikker på at det var slutten. Håper jeg slutter å blø snart slik at jeg kan slippe gleden helt løs.
komplett.no Skrevet 20. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2009 Takk for svaret *knerten* føler meg litt bedre nå. Var sikker på at det var slutten. Håper jeg snart slutter å blø så jeg kan slippe jubelen løs
komplett.no Skrevet 20. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2009 huff kom hvist to ganger. Er som dere ser ikke vant med å skrive innlegg her . Trodde ikke det lagret seg første gangen så jeg skrev på nytt.
Jada-har fire små Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Det er enten tegn på sa, desverre, eller så kan du være heldig og det kommer av en helt annen grunn, tvillinger for eksempel. Hadde jeg vært deg så hadde jeg fått en ultralyd ganske kjapt, kan jo ikke være morro å gå å engste seg så lenge. Lykke til, jeg håper på det beste for deg!!
mamma til twins Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Jeg begynte å blø samme dag som jeg testet positiv (ca 5 uker). Begynte som lyserosa utflod, ble til en menstruasjonslignende bløning som varte et par dager. Er nå i min tiende uke og like gravid. Legen sa at jeg trolig hadde hatt en festeblødning.
komplett.no Skrevet 22. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2009 Nå tror jeg nok det var det for meg. Skal ringe legen i morgen. Har blødd mye nå di siste dagene og føler meg ikke gravid lenger. Har bare kraftige menssmerter. Har så lyst å håpe, men er sikker på at der er ikke mere.
*Knerten* Skrevet 22. november 2009 #9 Skrevet 22. november 2009 Isj nei: Det var trist å høre. Ønsker deg masse lykke til og krysser fingre og tær:)
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 22. november 2009 #10 Skrevet 22. november 2009 ååå jeg har blødd i en uke nå, men ikke noe store klumper. er 6 uker siden siste mestruasjon så er vel 6 uker da. ikke bestilt legetime men skal nå i uken =) vi krysser fingre for oss =D <3 det er et lite håp =) =) jeg har ikke hatt smerter da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå