Gå til innhold

Neeei... lyyyys rosa utflod?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Same prosedure as last pregnancy!? Forrige graviditet var jeg engstelig hele tiden fordi jeg hadde sporblödninger i uke 6,7 og 8. Har vært så redd for at det skal skje igjen (selvom det gikk bra da).

Når jeg törket meg nå var det endel utflod og den var helt lys rosa. Det var såpass svak rosafarge at jeg kunne kun se det mot lyset, men allikevel... Blir så redd for at det skal komme mer og at noe er galt... :S Har ingen smerter eller noe og er kvalm, som jeg har vært siden starten av graviditeten....

Er det grunn til bekymring?

Skrevet

Jeg hadde rosa utflod i en uke da jeg egentlig skulle hatt mensen dersom jeg ikke hadde vært gravid :-)

Det var før jeg visste at jeg var gravid og var derfor ikke bekymret heller. Dette er mange uker siden nå, og er fortsatt gravid så vidt jeg vet! I mitt første svangerskap hadde jeg flere småblødninger helt tidlig i svangerskapet som ikke hadde noen betydning, hadde visst en lettblødelig livmorhals sa legen. Mistet i sommer derimot, men da blødde jeg KRAFTIG i to uker før vi mistet hjertelyden i uke 8.

Skjønner du blir bekymret, men høres ut som det kan være ganske uskyldig! Satser på det :-)

Skrevet

Jeg hadde også det igår,men virker som om det har gitt seg litt nå,er i uke 6 el 7. Er så redd......

Skrevet

jeg har hatt blødinger nå i 4 uker. Var sikker på at det var slutten. Har blitt fulgt opp med UL 3 ganger, senest i dag 10 uker og der stod det bra til;) en aktiv liten skapning med armer og ben og et bankende hjerte.

Jeg er så lettet og håper jeg klarer å slappe av og glede meg nå...Har bekymret meg konstant en måned nå...Gynekologen sa det 90 % sjans for at det går bra. Så det er håp for DEG;)

Det er faktisk 25% som blør i svangerskap som føder friske barn;)

Masse lykke til å håper det går din vei;D

Skrevet

Takk for svar dere... Ja, jeg har jo erfart at det har gått bra med sporblödninger för, men...

Nå har jeg bestilt privat UL om 1 uke (det hadde jeg tenkt til uansett)...

Er forholdsvis rolig inntil det evnt. blir mer og sterke blodfarge...

xxxxx fingrene for oss...

Skrevet

Jeg hadde lyserosa spor i utfloden i uke 5 sånn ca. Begynte å blø dagen etterpå, men det ga seg etter to dager. Siden har jeg ikke blødd og er nå i min tiende uke.

Ble naturlig nok veldig bekymret for jeg hadde ikke antydning til blødning under de andre svangerskapene mine, men det ser jo ut som det går greit.

Skrevet

Ja. lubine, det er akkurat det, at lys rosa utflod er som regel starten på noe mer... :S Men får ikke freake ut ennå. Håper ikke det blir mer...

Så flott at det har gått fint med deg tross blödninger. Det gjorde det som sagt med meg sist også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...