Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Jeg har for det meste ammet, bare gitt en flaske daglig. Derfor har jeg ikke hatt behov for noe malt i melka. Men nå begynner jeg å gi mer og mer flaske, og har begynt med malt. Men guttungen liker det jo ikke, bare spytter ut igjen. Noen alternativer?
Mor Løvehjerte Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Trenger han det pga. hard mage, eller gir du det forebyggende? det siste er ikke nødvendig. Men det skal være mulig å gi Lactulose som du får kjøpt på apoteket (forhør deg med helsesøster om dette), og er han over 4 mnd., så kan du gi ham sviskemos, sviskesaft og annen fruktmos.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Jeg bruker det forebyggende, men kanskje ikke nødvendig da. Bare tenkte at siden han nå må ha mer mme pga lite melk hos meg så kunne det være greit å bruke malt. Men han er ikke i nærheten av å ha hard mage. Har slitt skikkelig med å få i han de flaskene jeg har hatt malt i. Har laktulose i hus, så skal høre med hs om jeg kan bruke det til han. Og nå er han snart fire mnd, så får prøve sviskemos da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå