Lavendel*06*10* Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Nå husker jeg såklart ikke hva den heter , siden den ligger igjen i bilen.. Men legen skrev ut denne i dag. Jeg har hatt irriterende tørrhoste i 3 uker nå. Men denne hostesaften kommer med rød trekant. Den vil gjøre meg søvnig fikk jeg beskjed om.. Å om jeg skulle merke noe til rier eller fødsel på gang måtte jeg stoppe med engang.. Dette øres jo ikke trygt ut? Han sa det ikke var noe farlig å ta den siden jeg hadde så lenge igjen før termin. Blir 33 uker til søndag.. :/
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Det er sikkert trygt å ta hvis legen har skrevet det ut til deg. Men må si jeg syntes det er rart. Jeg fikk ikke lov til å ta hostesaft uten resept en gang da jeg trengte det, men det var under 1. trimester. Sikkert fordi det er da alt utvikler seg. Ville nok hørt på legen:) God bedring.
Lavendel*06*10* Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2009 Jo takk for det ! Blir litt skremt av bivirkningene å da , det står faktisk : oppkast i store mengder. Aldri lest noe sånt før.. hehehe
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Det skjønner jeg godt:) Jeg er skeptisk til alt som er av legemidler når jeg er gravid. Måtte gå på antibiotika i 2. trimester, men ble så dårlig av det at jeg sluttet etter 3 dager. Satse på at det har gått bra:) Var bare sånn tilfelle det skulle bli infeksjon i et sår. Men leser litt mer bivirkninger og bruksanvisninger når man har flere å tenke på enn seg selv:)
Tingeling&guttaboyz Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Er det Cosylan, eller? Det inneholder i så fall et morfinlignenede stoff som kan påvirke barnets pust etter det er født. Det er derfor han sikkert sier at du skal stoppe dersom rier. Personlig ville jeg ikke tatt mer enn strengt tatt nødvendig(type på natt). God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå