jannickee Skrevet 20. november 2009 #1 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg planlegger barn det kommende året, men syns det er litt uklart hviklen støtte man får. Har lest tidligere innlegg og sjekket både nav og lånekassen - men blir bare mer forvirret. Håper noen med erfaring på dette området kan hjelpe meg litt.. Senarioet er slik: Jeg holder på å tar bachelor, samtidig som jeg har deltidsjobb hvor jeg tjener ca. 90 000 i året. Min samboer jobber fullt, og tjener mer enn 28 000 i mnd brutto (leste at dette hadde noe å si hvis mor var student, men forsto ikke helt hva). Vi har begge veldig lyst på barn iløpet av 2010, men lurer litt på hvordan dette kommer til å bli for oss økonomisk. Jeg ønsker å permisjon, hvertfall de første 6 mnd, og deretter kan samboeren min gjerne ta ut det ha kan få av permisjon. Håper det finnes noen som kan gi meg noen råd og tips om hva som er lurt, og hva man har rett på. Mvh. Jannicke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141012935-mor-er-student-far-jobber-fulltid-hva-f%C3%A5r-vi/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå