2 tette - med flette Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Synes magen min ser så mye mindre ut nå enn for noen uker siden. Forrige svangerskap sank ikke magen, så har ikke så mye å sammenligne med. Morsomt å høre om andre får "mindre" mage og
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Sett ovenifra ser den mindre ut, men når jeg ser meg i profil i speilet ser jeg jo at det slett ikke er tilfelle, hehe :-) Men så har jeg en ualminnelig stor mage også, i hvert fall i forhold til min temmelig beskjedne størrelse :-/ Nå henger den mer som en sekk... Morsomt å høre hva andre mener om dette.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Syntes magen ser minder ut ovenfra her også.. men ikke fra siden. Men magen har blitt myker under navelen etter at den sank.. Trodde den skulle bli hardere. Nevnte det for JM og hun sa den skulle bli hardere.. så sa hun ikke mer.. Kan ikke være noe galt da.. Sikker superteit spørsmål.. men er magen deres hard og fast neders nå? Min har liksom vært så stram og hard at jeg ikke kan "klype" på magen..altså få tak i den liksom.. det går når jeg sitter nå (neders ved trusekanten.. fast og fin resten av magen;p)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Min er også mykere nederst etter at den sank. Tror det er pga at hodet nå er nede i bekkenet?
søte lille:) Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Jeg også syntes den ser mindre ut ovenfra,men profil er en annen sak:)hehe
2 tette - med flette Skrevet 20. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2009 Den er myk og jeg får tak i huden når jeg sitter, men når jeg står derimot er den helt stram.. Men den er veldig myk på toppen da, men det er jo fordi det bare er vann der. Når jeg ligger på ryggen kommer det en boble opp i mellomgulvet med vann, så går det en liten bakke ned før det kommer en bulk der babyen ligger. hehe, så tydelig at den ligger ganske langt ned nå ! Veldig merkelig av jordmor å si det og ikke noe mer da ! Men sikkert ikke noe galt siden hun ikke sa noe mer da
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Det var godt å høre:) Tenker på så mye rart nå om dagen..hehe. Regner med JM hadde sagt noe hvis det var noe. Er ikke helt fortrolig med JM (og jeg er ikke den eneste for å si det sånn - hun er meget spesiel, men bor på bygda og da er ikke valget stort! Er kun 1!) JM får meg til å føle meg som en super dust når jeg har "teite" spørsmål. Vil ikke ringe føden for alt som er heller. (ringer så klart hvis det er bekymringer av litt alvorligere grad). Men godt å ha dere her inne. Ofte lurer folk på mye av det samme, og noe har som regel spurt helsepersonell:)
Minilille Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 JA!! Har tenkt på akkurat det samme! Og min konklusjon må være at det er fordi magen har sunket. Har følt meg ekstra stor og tung hele veien denne gang, men akkurat nå syns jeg plutselig at den ikke er så stor lengre ift at det er under 2 uker igjen. Deilig syns jeg, og så lenge symfysemålet utvikler seg likt det har gjort er jeg ikke bekymret for at ungen har sluttet å vokse.
2 tette - med flette Skrevet 20. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2009 Så leit å ha en jordmor man ikke er fornøyd med.. Jeg er så utrolig fornøyd med jordmoren jeg går til, hun ringte meg tilogmed og ønsket god bedring da hun fikk vite at jeg var innlagt på sykehuset for en liten periode. Ble ganske overrasket over det, siden hun har jo ganske mange gravide damer som går på kontroller hos henne ! Da føler man at de virkelig bryr seg, og da er det lettere å stille sånne "teite" spm, synes jeg hvertfall
2 tette - med flette Skrevet 20. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. november 2009 Ja, tenker heller ikke på at ungen har sluttet å vokse eller noe, for jeg er på ul kontroller 2 ganger i uken så jeg vet at babyen vokser som den skal ! Men jeg får plutselig igjen jakker igjen osv, så er ganske greit.. Eneste som er litt kjedelig er jo at buksene og trusene sklir ned til under der hvor ting starter å vokse nedentil, hehe Må passe på å ha laaange gensere !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå