Gå til innhold

Noen her som har hatt både smerter og blødninger i 1.tri som det allikevel har gått bra med?

Anbefalte innlegg

Er 9+4 idag, og begynte med bittelitt brun utflod igår kveld. Kl 0230 i natt kom smertene, men mer som sterke konstante menssmerter enn takvise "rier". Har hatt en SA før i uke 8, og da husker jeg smertene som rielignende..

Var på ultralyd for to uker siden og da så vi et hjerte som slo og alt så normalt ut..., men kjenner meg ganske sikker på at dette er en abort da smertene ikke gir seg, og fått litt mer brun utflod. Har også kommet endel friskt blod og smerter i dag, så alt håp er nok ute...Skal til ultralyd kl 12, og vil så gjerne prøve å klamre meg til et ørlite håp. Er det noen som har opplevd både smerter og blødninger og som det allikevel har gått bra med?

Takk for svar!

Fortsetter under...

Jeg hadde et par blødninger rundt uke 7, og jeg har hatt mye magesmerter. Har til og med våknet om natta fordi jeg har hatt så vondt. Jeg var hos legen på kontroll i går og alt var helt fint. Ingen tvil om at jeg forsatt var gravid selv om jeg har vært mye redd pga smerter og en SA i mai.

Masse lykke til, det går nok bra:))

jeg har hatt blødinger nå i 4 uker. Var sikker på at det var slutten. Har blitt fulgt opp med UL 3 ganger, senest i dag 10 uker og der stod det bra til;) en aktiv liten skapning med armer og ben og et bankende hjerte.

Jeg er så lettet og håper jeg klarer å slappe av og glede meg nå...Har bekymret meg konstant en måned nå...Gynekologen sa det 90 % sjans for at det går bra. Så det er håp for DEG;)

Det er faktisk 25% som blør i svangerskap som føder friske barn;)

Masse lykke til å håper det går din vei;D

det har gått fint for meg og ;). Småblödninger hver dag de seneste 3 ukene...slitsamt...men jag må ju tro på det legen sier...å nu syns jag magen har begynnt å voxe..er i uke 11..

God lycka til deg!

Uff, da har jeg vært på ultralyd og det var nok dessverre en SA. Det meste hadde gudskjelov kommet ut og gynekologen trodde han fikk fjernet de siste restene. Nå får vi vente noen måneder før vi prøver igjen. Må komme oss litt ovenpå. Var jo ikke helt planlagt at det skulle skje så tidlig da vi har en gutt på 14 mnd fra før, men vi hadde jo liksom innstilt oss på det og tilpasset oss situasjonen, så rart med det...

Har hatt det ganske tøft i dag, men vi vet jo at vi kan bli gravide og har et fullgått svangerskap bak oss, så det er ingen grunn til at vi ikke skal klare det igjen:-)

Takk for at dere svarte meg, og lykke til videre i svangerskapet!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...