Gå til innhold

Julaften: ribba SKAL ned uansett hvor kvalm jeg er!! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg sykt mye til julemåltidet. Medisterpølser/kaker, ribbe og alt tilbehøret. NAM. Kommer til å angre i 1 år hvis jeg ikke spiser den dagen..hehe :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :) Glæde mæ også masse til julemiddagen ;) Mest til pinnekjøtt og mamma sin kålrabistappe ;)

Satse på vi ikke e kvalm da :)

Skrevet

Hehe :) Glæde mæ også masse til julemiddagen ;) Mest til pinnekjøtt og mamma sin kålrabistappe ;)

Satse på vi ikke e kvalm da :)

Skrevet

Jeg gleder meg sykt mye til ribba og den skal ned uansett hehe.. Jeg har ikke vært kvalm så det blir nok ikke noe problem:) Dietten blir lagt på hylla på juleaften:))

Skrevet

Får vann i munnen bare ved å tenke på julemiddagen!! Deilig saftig ribbe med sprø svor.. Kvalm eller ikke, ribba SKAL ned ;D

Skrevet

Jeg gleder meg sykt mye til julens etegilde denne gangen. Mye fordi matlysten ikke har vært på topp, så jeg innbiller meg at jeg er i fin form i jula og skal da spise meg rund og god (og ta igjen for alt det tapte).

Blir dessverre ikke pinnekjøtt på julaften denne gangen, mannens tradisjoner i år, så da blir det skinkestek og hjemmelaget is. Pinnekjøtt får det bli dagen derpå. Deretter venter kalkun med waldorfsalat... Mmmm.... Hjemmelaget karamellpudding, riskrem, fruktsalat... Mmm....

Skrevet

Oh, yes!! Den skal ned okke som ;)

Skrevet

Ja vi "glemmer" kvalmen denne dagen,det er jeg heøt sikker på:)

Eller kanskje vi skal pakke den inn å gi den til noen, i allefall bare akkuratt denne dagen:) ti.hi, julenissen kan velge hvem han vil gi den til....:)

(joda er nok litt "miljø skadet"...LOL)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...