ღ sommerspire ღ Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Gleder meg sykt mye til julemåltidet. Medisterpølser/kaker, ribbe og alt tilbehøret. NAM. Kommer til å angre i 1 år hvis jeg ikke spiser den dagen..hehe
Sunnybeach4gull :) Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Hehe Glæde mæ også masse til julemiddagen Mest til pinnekjøtt og mamma sin kålrabistappe Satse på vi ikke e kvalm da
Sunnybeach4gull :) Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Hehe Glæde mæ også masse til julemiddagen Mest til pinnekjøtt og mamma sin kålrabistappe Satse på vi ikke e kvalm da
juni2010mamma Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Jeg gleder meg sykt mye til ribba og den skal ned uansett hehe.. Jeg har ikke vært kvalm så det blir nok ikke noe problem:) Dietten blir lagt på hylla på juleaften:))
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Får vann i munnen bare ved å tenke på julemiddagen!! Deilig saftig ribbe med sprø svor.. Kvalm eller ikke, ribba SKAL ned ;D
mamma til twins Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Jeg gleder meg sykt mye til julens etegilde denne gangen. Mye fordi matlysten ikke har vært på topp, så jeg innbiller meg at jeg er i fin form i jula og skal da spise meg rund og god (og ta igjen for alt det tapte). Blir dessverre ikke pinnekjøtt på julaften denne gangen, mannens tradisjoner i år, så da blir det skinkestek og hjemmelaget is. Pinnekjøtt får det bli dagen derpå. Deretter venter kalkun med waldorfsalat... Mmmm.... Hjemmelaget karamellpudding, riskrem, fruktsalat... Mmm....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Oh, yes!! Den skal ned okke som
M@msen Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Ja vi "glemmer" kvalmen denne dagen,det er jeg heøt sikker på Eller kanskje vi skal pakke den inn å gi den til noen, i allefall bare akkuratt denne dagen:) ti.hi, julenissen kan velge hvem han vil gi den til.... (joda er nok litt "miljø skadet"...LOL)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå