Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre. Er det noen som helst som hadde hørt dette navnet før Kongo-saken? Ser det bare er 8 i Norge som heter det, så det er ikke så rart egentlig... Vet ikke om jeg liker navnet eller ikke. Virker som et veldig gammelt norskt navn som ikke er så mye brukt lenger. Kanskje litt a'la Skjalg, selvom det er mange fler som heter det.

(Dette er ikke et forsøk på å diskutere Kongo-saken, skyldspørsmål, rettsprosess i Kongo e.l. Bare nyskjærrig ang navnet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt det før kongo-saken.

Fælt "navn" synes jeg:)

Skrevet

Jeg liker det ikke, og kunne aldri gitt det til babyen min nå når alle forbinder det med kongo-saken. Hadde heller ikke hørt det før forresten.

Jeg liker likevel navn som er litt i nærheten, som Tollef og Torjus.

Skrevet

Nei jeg kunne aldri vurdert det selv jeg heller. Synes navnet er altfor hardt. Og etter Kongo-saken så tror jeg neppe det blir mange som vil vurdere det. Jeg leste i en eller annen blogg for lenge siden at det var et Nazi-navn, men har ikke funnet ut om dette stemmer.

Skrevet

Jeg hadde ikke hørt det før og syns ikke det er noe fint etter de assosiasjonene jeg har fått i allefall. Men tror ikke jeg ville syns det var fint uansett. Liker ikke tj- og -olv lydene i navnet!

Skrevet

Liker det ikke. Visste ikke engang at det ble uttalt som "Kjostolv" før for et par dager siden, har sagt TJostolv, jeg.

Skrevet

Synes egentlig det er et litt kult navn jeg...

Skrevet

Grusomt spør du meg....!!

Skrevet

Har hørt det før, og synes det er et litt artig navn, men kunne aldri brukt det selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...