småen og smulan Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Da er du vel 12 uker i dag og med alt ok på siste ul så kan du vel snart "go official" ) Dette kommer helt sikkert til å gå veien og det blir superartig med masse nye tilskudd i familien neste år Håper å se deg inne på 2. tri i løpet av dagen eller på lørdag;)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Ja, da er jeg 12+0 i dag og tusler meg over på 2. trimester til deg i morgen Ja, vi kan vel gjøre det official snart, men har ikke tenkt å si noe til Jenny enda. Ja, er utrolig moro med så mange nye tilskudd i familien til året som kommer. Først er det J&V sin tur, så din&H sin tur, så P&J sin tur, og så er det forhåpentligvis min og din bror sin tur Vi sees vel i bursdagsselskapet til lille snupp i morgen?
småen og smulan Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2009 Vi kommer. Skal ut og handle en bursdaggave nå. Har endelig fått Eirik i bhg, han elsker å være hjemme for tiden. Greit å si det til Jenny når dere er klare for det. Det er jo ennå lenge til tilskuddet kommer så det blir uansett lenge å vente for en treåring. Eirik fikk jo vite det når han var med på ul i uke 12 en gang, men har vel først gått sånn delvis opp for han nå (selv om han neppe kommer til å skjønne noe før det er en som stjeler oppmerksomheten hans om noen mnd). Velkommen inn på 2. tri i morgen:o) Vi får henge sammen der i noen uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå