Gå til innhold

KAB, Jenny og lille nurk:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er du vel 12 uker i dag og med alt ok på siste ul så kan du vel snart "go official" :o) Dette kommer helt sikkert til å gå veien og det blir superartig med masse nye tilskudd i familien neste år :D Håper å se deg inne på 2. tri i løpet av dagen eller på lørdag;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da er jeg 12+0 i dag og tusler meg over på 2. trimester til deg i morgen :) Ja, vi kan vel gjøre det official snart, men har ikke tenkt å si noe til Jenny enda. Ja, er utrolig moro med så mange nye tilskudd i familien til året som kommer. Først er det J&V sin tur, så din&H sin tur, så P&J sin tur, og så er det forhåpentligvis min og din bror sin tur :)

Vi sees vel i bursdagsselskapet til lille snupp i morgen?

Skrevet

Vi kommer. Skal ut og handle en bursdaggave nå. Har endelig fått Eirik i bhg, han elsker å være hjemme for tiden.

Greit å si det til Jenny når dere er klare for det. Det er jo ennå lenge til tilskuddet kommer så det blir uansett lenge å vente for en treåring. Eirik fikk jo vite det når han var med på ul i uke 12 en gang, men har vel først gått sånn delvis opp for han nå (selv om han neppe kommer til å skjønne noe før det er en som stjeler oppmerksomheten hans om noen mnd).

Velkommen inn på 2. tri i morgen:o) Vi får henge sammen der i noen uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...