Gå til innhold

hoho!!nurket1!!:)

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei igjen du:)

så i ett innlegg her at vi skal ha forsøk noenlunde samtidig igjen vi:)

skal begynne å spraye midt i jan. ..sånn ca ihvertfall..kommer litt an på mensen..men rundt den 14:))og slik jeg forstår det utfra papiret skal jeg gå 18 dager på den før jeg begynner på sprøyter..2 feb blir vel det da:) og etter det er det de nervepirrende og avgjørende ul. og forhåpentligvis velykket ruge tid..men faen jeg gruer meg allerede til uttak jeg:((( vet ikke når jeg orker igjen om det ikke går denne gang asså....syns uttaket er helt for jævlig og føler ikke at det er nok smerte stillnede selv om jeg fikk mer 2 forsøk pga smerter ved 1 forsøk....syns det er så mange som syns det er lett som en plett men det skjønner ikke jeg...får de sterkere og annen smrete stillende i de off.sykehus?vet du noe om det?

hvilke medisiner og doser får du denne gang i forhold til sist?

går du til hausken selv eller arne forresten? jeg går til arne da.....hvilke dato begynner du på sprøyter?

jaja..tidlig påan idag hehehe...nattåpent på senteret jeg jobber på så begynner sent på jobb...deilig:))))koser meg med pepperkaker og julebrus og ballet meg inn i den digre nisserøde morgenkåpen min hihihi:)) ikke akkurat sunn frokost me tillater meg å synde noen uker til før jeg må strammes opp:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei T!

Så hyggelig! Vi følges på nyåret..jeg bestemmer litt selv når jeg skal ha forsøket...må få igjen overskuddet først...

Detaljene tar jeg på PM :-)

Skal ha litt annen behandling denne gangen...p-ring (tror jeg reagerer på den og jeg...skikkelig hormonell igjen...) så DHEA (hormonpreperat for treige eggstokker) og så blir det bare puregon denne gangen...350ie tror jeg...

Huff gruer meg jeg og...orker ikke være superflink enda....er så lei av å tenke hva jeg bør og ikke bør...vil jo bare fråtse i chips og dipp...og kaffe latte...og smågodt i kilosvis...prøver å leve sundt hele tiden ellers også altså...men prøver å stramme inn jeg og...KJEDELIG!!!

Håper du har det bra ellers? God jobb da...

Snakkes...

Skrevet

heihei:)))

ja det var godt å noen å glede (grue) seg sammen med;):) er egentlig klar igjen nå sånn mentalt sett men vil la fornuften seire og la kroppen få litt ekstra hvile etter to tette forsøk...også frå jo pengene hvile inntil videre!! hihihi;)

utrolig kjipt at vi ikke får tilbake betalt cyclogest da!! er jo noen tusen der....er det det du får også?

er det bare private klinikker som bruker den tro?har inntrykk av at "alle"andre får crinone..*klørsegihode*

tror jeg hadde 275 ie puregon sist..ja..det hadde jeg...225ie første gang..ett egg i forskjell..men ett fint ett da vel og merke men ikke fint nok *sint på sånt!* 4 av 5 befr.første gangen og 3 av 4 andre gangen.er jo god befruktning sånn sett da er det ikke?? så håper 300ie med den der nye gjør susen....

dhea?de vil jeg ha til mine trege eggstokker også...er det hos hausken du har fått det eller?hvor mange egg har du fått ut.befrukting osv...

ellers går det vel bra...har daer jeg tror dette aaldri kommer til å gå og dager jeg lesre om de som har hatt x antall insett og ser lyst på aalt her i verden...og undrer om hvor lenge man kommer til å orke dette greiene her....man vil jo ikke gi opp heller...

håper du også har det bra!!!:)

Skrevet

Jeg hadde 8 egg i mars...5 i juni og 5 i okt...de to siste gangene hadde jeg cyster også...tror de tok vekk litt av plassen for egga...irriterende...så neste gang skal jeg sjekke at det ikke er noen bøll der inne...

Dhea har jeg fått hos H ja...tror det er vanligst hos gamlinger som meg...men du får jo ikke ut hauger av egg du heller? Dette skal taes minst to mnd før stimulering...

Hvordan holder du kontakten med dem? Ringer eller mailer?

Formen litt opp og ned...som sagt tror jeg de p-ring greiene gjør meg litt rar...vet ikke om det er vanlig?

Godt å ha noen å kjempe sammen med :-)

Kos deg i helgen da...(gjerne med smågodt +++ :-)

Skrevet

8 egg er vel ett fint tall det? 5-10 egg er ideelt var det ikke sånn da?:)

tror kanksje det er pga det lave antallet at jeg fr denne "nye" medisinen da..det står her at "stimulering av follikkelutvikling hos kvinner med uttalt LH OG FSH -mangel(?)i kliniske forsøk ble disse pasientene definert som de som har endogene serumnivåer av LH på <1,2IE/liter... eeeehæææææ??? skjønner ikke noe..at jeg ikke er noe verpe høne har jeg jo skjønt men....

jeg pleier å ringe de men er begynt å unnskylde meg litt når eg ringer hehehe...føler jeg spør om alt i hele verden!!:)) men de er jo alltid like søt og snill i tlf så er vel bare meg som føler det sånn.....

p-ring ahr jeg ikke noe anelse med.... aldri hatt det luksus problem og måtte passe på så jeg ikke blir gravid *moahahaha*;)vet jo at dte ikke r derfor DU bruker det da;)

Skrevet

He he he...ringer sjelden jeg da...

Og p-greier har jeg aldri brukt...

he he...

Skrevet

bruker du ikke p-ring nå da??;)hehehehe...eller har jeg misforstått?

Skrevet

Joda T...jeg p-ringer...ikke T-ringer... :-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...