Gå til innhold

Problemer med å gå ned i vekt!!!


mor til 2 prinsesser.

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en jente for 8 mnd siden. Jeg la på meg 20 kg i svangerskapet,mye pga at jeg sluttet å røyke. Etter fødsel har jeg trent mye. Jeg går tur med vogn i 1 time hver dag og i tillegg sykler jeg 2-3 ganger i uken. Jeg spiser sunt i hverdagen,men koser meg i helgene... Likevel går jeg ikke ned et gram....Blir så frustrert. Gikk vel ned 13 kg etter fødsel,men de siste 7 sitter godt fast. Ammer enda og kan ikke gå inn for slankekur. Noen gode råd? Andre som opplever det vanskelig å gå ned når de ammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære deg det beste du kan jøre er og kose deg med ammingen så lenge du kan. syns du er flink jeg. slet akorat me de samme problemene. bare at jeg slutet og ammet når hun var 6 mnd gamel. bare da sluttet jg og gå ned i vekt :S

 

etter du er ferdig med og amme eller vis du vil prøve kan du kjøre intervall økter 4x4 vis du har hørt om dette? det er knall bra. men ver obs du kan miste melka vis du trener får hart så du bestemmer delv egentligt va du vil.

 

hvor lenge har du tenkt og amme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Hva er 4*4 intervall? Har ikke hørt om dette før.

Prøver å ikke stresse med vekten enda, men kjenner jeg blir frustrert over at vekten står bom fast. Lurer på om det er hormonene som gjør det. Koser meg med ammingen og håper å amme til hun er 10-12 mnd:-).

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du vil prøve og ta en morgen kardio også er dette KJEMPE BRA. da kjører du ei jogge økt som er moderat jogging puls på ca 160 i 45 min. viktigt er at det er før frokost! det er fordi at forbrenninga de da starter på fet lagrene du har på kroppen som energi i steden for maten du spiser ;)

 

4x4 intervall går egentligt litt etter pulsen din. er mye lettere og ta dette vis du har noe og måle pulsen din med eks pulsklokke. du begynner me en moderat gange som oppvarming som skal vare i 10 min. ligge på en puls fra 128 til 135, etter dette begynner du og jogge og dette ska være mye tyngre der skal du ha en puls på 170 ca der skal du ligge i 4 min, etter 4 min er det 3 min med ca puls på 150. du skal ha 4 økter med dette

 

altså

10min oppvarming , 4 min jogging, 3 min roli jogging, 4 min jogging, 3 min roli jogging, 4 min jogging, 3 min roli jogging, 4 min jogging, 3 min roli jogging.

 

det tar ca 40 min og jøre dette

 

prøv og spis kvelsen kl 8 og drikk minst 6 liter med vann til dagen flytene kcal er ikke bra (colal jucice osv) og prøv og sis så ofte du kan men aldri sjikeligt mett ;)

 

fikk du litt hjelp nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...