blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Tok test i går to dager før ikm og er da fire uker på vei... dette er helt rart. min første, og har MANGE tanker i hodet mitt nå. Skal ut å kjøpe en test til etter på for å se om det virkelig er sant, men testet med cb digital på kveldsurin og det stod ganske klart gravid... og det står det enda.. hihi
Gjest Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Hehehe, gratulerer. Godt å se at jeg ikke er den eneste som fortsetter å teste etter å ha fått positiv. (er det virkelig sant? Tenk om det ikke stemmer. Kjøpe eeeenda en test....)
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2009 ja det er en merkelig følelse... Var så sikker på at jeg ville ha visst det om jeg var gravid, men det visste jeg ikke... Har brukt cb digital og det står gravid der enda.. i løpet av det siste døgnet tror jeg jaggu jeg har sett på den minst ti ganger....Er så redd for at det ikke skal være sant likevel... Men skal snart avgårde å kjøpe lifeline for gravide og en test til.... så skal jeg på jobb seinere i dag, og prøve å ikke si noe...det er litt tidli å si noe enda føler jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå