Neijasså... Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Vi hadde håpet at magen til vesla på 3.5 mnd skulle ha roet seg til nå, men hun blir bare verre. ( Hyyyyyyler i timesvis hver kveld og sover dårligere og dårligere. Vel verdt å ta en sjekk om det kan være noe i rygg/bekken som er galt. På manuellterapi.no er det listet opp to barnebehandlere Trondheim, Bjarne Lien ved Leangen Fysioterapi og Kirsti Vanvik ved Trondheim Fysikalske Institutt. Noen som har erfaring med behandling av barn hos noen av disse og vil dele erfaringer? Positivt/negativt? Hjalp det ditt barn, og i så fall hvor lang tid tok det?
blå+? Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Hei:) Gutten min går til Kirsti Vanvik, og vi er veldig fornøyd! Første gang vi var der, fant hun en kraftig låsning i nakken og ryggen på lille, som gjorde at han sov veldig urolig. Han var da 3 mnd. Etter to behandlinger var han helt fin! Vi går fortsatt på kontroll med et par mnd mellomrom for å se til at alt er bra. Gratis er det også Han er nå 9 mnd gammel.. Lykke til med jenta di!
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Vi har også gått til Kirsti, og er kjempefornøyde Jenta vår hadde låsninger i nakken, og klarte ikke snu hodet over til den ene siden. Nå er hun helt frisk, skal bare på oppfølgingstimer hver 3. mnd til hun blir 18mnd. Hun er 10mnd nå, og vi begynte der når hun var 3,5 mnd. Hun ble fryktelig dårlig etter første behandling, så ille at jeg lurte på hva i all verden jeg hadde gjort med henne stakkar men det gav seg etter en dag, og så ble hun bare bedre og bedre. Etter 4 behandlinger var hun nesten ikke stiv lenger, og låsningen var helt borte. Lykke til
Gjest Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Jeg skal også til Kirsti Vanvik nå førstkommende onsdag. Blir første gang for oss, så det var kjempegreit å lese denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå