katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. desember 2009 #51 Skrevet 1. desember 2009 Oioioi!!!! Det skal du ikke se bortifra, den skal jo ikke bli rosa da???? kun skyggestrek hvis den er negativ. Ta en ny i morgen tidlig du. Ble plutselig kjempekvalm i går kveld, la meg og det gikk over-på an igjen på morran idag hehe. Godt jeg kun styrer til bryllupet og ikke har jobb i tillegg. brystvortene ble og såre i går og idag begynner jeg å merke det i bekkenet. Er ikke fullt så trett lenger heldigvis. Krysser alt jeg har for at du enten er gravid, eller blir det nå!!! ha en flott dag... Stooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #52 Skrevet 1. desember 2009 neida jeg er ikke gravid. Resultatet kom lenge etter at fristen var gått ut og jeg begynte å blø friskt igjen i går kveld. Begynte jo på pergo i går så jeg ville bare dobbeltsjekke før jeg begynte med de. Tenker IKKE på en evt graviditet nå og satser på at den kommer i jula:) Du har vel nok å styre med bryllupet nå ja tenker jeg! Nå er det jammen meg ikke lenge igjen!!!! Symptomene dine er supre og dette skal gå bra vennen! Ønsker deg en superduperdag:) KLem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå