katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. november 2009 #26 Skrevet 26. november 2009 God morgen vennen!! sovna tidlig i går jeg hehe. Hvordan går det idag? har tanta kommet for fullt? tenkte jeg skulle vaske litt idag jeg da formen er nesten på topp idag. Fått sovet som en stein, vokna halv 5 i natt med migrene, men gikk heldigvis over da jeg vokna ved 8-tiden igjen. Så er vel bare å prøve å få gjort litt. Stooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. november 2009 Forfatter #27 Skrevet 26. november 2009 God morgen vennen:) tralalalala.... ingen tante foreløpig, så jeg skjønner ikke helt hva som skjer. Tok en billigstrimmel igjen i går kveld og både jeg og sambo kunne helt tydelig se en strek etter ca 30 min, men dog ikke gyldig lengre da. I dag var det så vidt jeg kunne skimte noe på den testen. Tok ny test i dag også jeg (jada, ble visst testefest denne gangen også men den var ultrasvak gitt. Klarte å holde meg fra å ta en cb pluss jeg har liggende. Skal vente med cb pluss og evt cbd med ukesindikator til lørdag/søndag dersom tanta ikke har kommet ennå. Puppene er fortsatt ømme og svir på brystvortene og det murrer hele tiden nedi der,så jeg tror jo at tanta kommer hvert øyeblikk hele dagen vet du. Så bra at du har sovet godt da:) Det hjelper på formen og det! Men du, den migrenen, blir den værre når du er gravid eller? Ikke noe godt med migrene, det vet jeg alt om dessverre;( Så flink du er som vasker hus og greier! Har ikke helt den ånden over meg jeg nei. Rydder det som må ryddes. punktum! I går holdt jeg på i huset vårt fra kl 16-22 og var rimelig pumpa da jeg kom hjem. I tillegg var det min tur å stå opp med lillegutt og han kom selvfølgelig dinglende kl 05.15 og påsto at nå må vi stå opp mamma..... usj. jeg er helt gåen i dag jeg! Men i dag er det sambo sin tur til å ta en tørn i huset og jeg og lillegutt skal være hjemme og kose oss og hente nye krefter:) Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. november 2009 #28 Skrevet 26. november 2009 OIIIII så spennende dette blir da snuppa mi!!!!! Krysser tær og fingre!! Så flink du er til å male! Tenker det går fort unna nå. hehe, typisk at barna vokner tidlig når det er mor som skal opp hehe. Huff stakkarts deg, godt du skal være hjemme ikveld. Migrenen blir dessverre værre ja. Hatt migrene siden jeg var 12, hadde da opp til 8 anfall i mnd med flimmersyn som forvarsel. Ble bedre i midten av 20 åra, fikk mest vanlig hodepine da, og av og til flimmersyn uten migrene. men sist jeg var gravid og denne gangen er d kommet tilbske for fullt. Voknet 2 netter m 2 dgr mellomrom med flimmersyn m påfølgende kvalme og hodepine. Migrenen er heldigvis ikke av det kraftigste slaget enda. Håper tr holder seg unna i 9 mnd hos deg nå da!!! Stooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. november 2009 Forfatter #29 Skrevet 26. november 2009 Ikke bare spennende men også veldig frustrerende skal jeg si deg! Kjedelig med migrene altså! Selv får jeg hele pakka når jeg får anfall; først flimmersyn, deretter henger jeg over doskåla og spyr som en gris 10 min etter flimmersynet begynte og deretter ligger jeg strak ut, mørkt og kaldt, halvt sittende i stillhet i et døgn minst;( Fryktelig vondt! Men jeg har fått en migrenemedisin som hjelper veldig bra da; Maxalt. Den tar jeg med en gang synet begynner å flimre og da pleier det å gi seg på en halvtimes tid. Men kan jo ikke ta den når man er gravid da. Men nå har jeg faktisk vært migrenefri siden jeg begynte hos kiropraktor, så det er tydlig at det hjelper bra:) Nei, nå vil jeg egentlig bare få et svar på om jeg er gravid eller ikke! Blir jo sprø av svakt positive tester etter tidsfristen og heller ingen tante. Vil ha POSITIV TEST NÅ!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. november 2009 Forfatter #30 Skrevet 26. november 2009 he he, må le litt av meg selv:) Løp på do igjen for å sjekke om tanta har kommet og presser som en gal for å få til nr 2 for er tanta på tur så pleier det i alle fall å komme litt slim og noe blod da, men neida; KNUSKTØRT! Pleier jo ikke å være det rett før IKM jeg...... ÅÅÅÅHHHHHH; gi meg styrke til å holde ut ventetiden til jeg har et svaaaaaaar!!!!!!!! Men nå har jeg jo alle symptomer vettu. Har i et par dager fryst og svettet om hverandre. Spesielt fryser jeg lett om dagen. Er litt småkvalm litt sånn av og på og så er det jo det med puppene og murrigene og når jeg nyser stikker/strekker det veldig på sidene av livmora................
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. november 2009 #31 Skrevet 26. november 2009 hehehe, du skal se magefølelsen min stemmer allikavel!!!!! Helt klare tegn da. Huff å jeg kvakk i sted. Skulle tisse og det kom friskt blod på papiret. Jeg ble helt stille og handlingslammet, så kom jeg på at jeg barberte bort litt hår på morgningen m ny høvel, og de neste gangene jeg har tisset nå, ca 5 gng hehe er d ikke noenting. jeg begynte å blø litt da jeg kuttet meg, så rifta vel litt opp når jeg tørka meg. Tok tempen like etter og den er fortsatt høy. Da betyr det vel at alt er som d skal? Husker sist før jeg visste at noe var galt så stusset jeg på at tempen hadde fallt m ca 0.4 grader. Vil tro tempen synker hvis det ikke er noe levende inni der. Har fortsatt ikke ømme bryst, ikke mensmurringer, bare litt vondt i sidene når jeg reiser meg brått opp, er svimmel, hodepine og ca annenhver dag med trøtthet. Ingen utflod, kun litt blankt av og til, og tisser oftere. Har heller ikke hard mage denne gang som sist, men på do ca annenhverdag og da er det løst!!! Er det ok tror du? eller er ikke det normalt? Sist jeg mista var magen løs i en uke fra å være knall hard, men denne gang har jo i grunn bare magen vært hard en dag? Huff dette ble mye, beklager...... Krysser alt som skal for at ikke tr kommer på 8 mnd hos hverken deg eller meg! stooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. november 2009 Forfatter #32 Skrevet 26. november 2009 åh kvaaaaaaaaalm.......... blir bare skuffa hvis tanta kommer jeg nå asså! Har vært skikkelig kvalm den siste timen. Kanksje det er tanta som kommer nå da? Må løpe og sjekke..... Neida. like tørt og fint gitt. Noen hadde vært på do før meg så det lukte en del do for å si det sånn og plutselig begynte jeg å brekke meg noe voldsomt, men fikk klarte å holde igjen. Bare maaaase spyttproduksjon... Heldigvis noen timer siden lunsj, så det var vel derfor jeg klarte å holde igjen. Hater å spy.... Men merkelig hvis jeg ikke er gravid nå asså... Hjalp litt på kvalmen faktisk:) Skjønner at du skvatt litt på do ja, men det er helt sikkert bare den uvørne barberinga di:) Så lenge tempen er høy så skal du ikke vøre redd. Er ikke noe tempeekspert jeg alstå, men har lest at tempen faller når spiren dør. Men prøv å ta i litt som om du skal nr 2 på do og tørk i skjedeåpningen etterpå. Da ser du fort om det er blod derifra. Magen oppfører seg forskjellig fra gang til gang tror jeg. Da jeg var gravid med gutten vår hadde jeg total forstoppelse. Det samme med exuen. Med MAen og SAen har jeg hatt løs mage(pleier bare å gå på do 3-4 ganger i uka jeg). Det har jeg nå også.... og nå de siste 2 ukene har jeg løpt på do 2-3 ganger for dag........ Det går heeelt fint vennen! Måtte vi begge ha en frisk og fin spire i magene våre nå!!!! Stooooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. november 2009 #33 Skrevet 26. november 2009 guuuud så spennende!!!! Nå håååper jeg og tror at du har en spire i magen din. Ville tro mensen hadde kommet til nå hvis ikke!!! jeg var kvalm i går, litt uggen på formiddagen idag. men fin igjen etter jeg fikk spist. har økt matlyst igjen nå hehe. Ikke noe mere blod. vet jeg kutta meg idag så bare en liten rift som åpnet seg. Trykka inn papiret i skjeden, helt blankt og fint der. gosh!!!! Nå venter jeg bare på testen din skal bli positiv. Stooor klem. ps god bedring med kvalmen, har brekt meg voldsomt selv etter å ha kommet inn på do hvis noen har bæsja hehe.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. november 2009 Forfatter #34 Skrevet 26. november 2009 Så flott da vennen! Sikker på at denne gangen går alt som det skal for deg:)))) Det er litt kjedelig for jeg var liksom så mentalt innstil på at denne pp blir det ikke noe, men nå er håpet stooooooort. VIL IKKE HÅPE!!! Har jo bare lyst å teste teste teste, men det har vel neppe blitt så mere positivt resultat siden i morges uansett. MÅ holde meg nå! Kanskje jeg har bomma på IKM? Kanskje tanta kommer på lørdag? Hadde jo EL på lørdag for snart 2 uker siden, men har vært temmelig nøyaktig 12 dager fra EL til IKM hos meg siden exuen. Men hvis gyn så rett at det var en EL like om hjørnet på mandag, så burde jeg jo ha merka at det egget har sluppet og da. Her er det knusktørt og jeg pleier å ha myyyyyyyyyye slim under EL. Og det hadde jeg for 2 uker siden, positiv test fredag og lørdag og myyyye EL-smerter på lørdag ettermiddag. Så jeg er jo ganske sikker på at EL var da.... fruuuustreeeeeert......... Nei,, nå må jeg finne på noe lurt jeg og lillegutt kan ha til middag i dag. Har jo ikke lyst på en dritt jeg da.... Kanskje jeg skal ta den enkle utvei og bare kjøpe et glass til han kanskje.... får se. Men nå må jeg rusle meg hjem fra jobb i alle fall. Logger meg på i 20-tiden igjen i kveld:) Stoooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. november 2009 #35 Skrevet 26. november 2009 blei det noe godt til middag? Her føles det som jeg er på båt i litt bølger. Studd meg på først ved 2-tiden fiskepinnen,pommefrites og bearnaisesaus, deretter 2 plommer, så toast m ost og skinke, og nå en pose micropop og pepsi max. herregud at d går ann. Svimler og er småkvalm hehe- Feira at skilsmissen kom idag JIPPI. Hvordan går det med deg da? helt utkjørt og masse tanker? I morgen er d prøvetime hos frisøren, deretter avgårde m forloveren for å kjøpe undertøy. Må bli noen store bestemortruser hehe for magen er kommet. Ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei hehe. klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. november 2009 Forfatter #36 Skrevet 26. november 2009 he he, det blei så sent før vi var hjemme så lillegutt fikk kveldsmat og jeg hadde litt grillet kylling. Smakte ikke noe særlig. Hadde så vondt i hodet når jeg kom hjem og var heeeelt pumpa, så jeg slokna sammen med lillegutt under legging i dag. Hjalp å sove litt. Hodet er ikke på plass i det hele tatt nå altså! Går baaaare og tenker tanta eller gravid tanta eller gravid??????? Fortalte sambo i ettermiddag at jeg hadde hengt over doskåla på jobb og han er jo sikker på at jeg er gravid. Jeg sa at jeg føøøøler meg veldig gravid men blir jo usikker når tanta ikke kommer og mangler en skikkelig positiv test.... Han fortalte at kollegaen hans det utrolig kjipt om dagen. Dama hans er 8 uker på vei og er tvunget til å ta abort fordi hun har ekstremt høyt blodtrykk og får aldri aldri mer lov å være gravid! Huffameg så trist!!! Heldigvis har de et barn da, men de ønsker seg jo så innmari et barn til. Men forrige svangerskap holdt vist på å ende fryktelig galt pga blodtrykket og tror at som ikke-gravid hadde hun blodtrykk på 150/116 eller noe og det var ganske mye værre da hun gikk gravid sist. Så hun hadde fått noe tabletter som skulle virke noen dager og så tror jeg aborten skal skje i morgen.... Kjenner det river inni meg når han fortalte det. Vet så inderlig godt hvordan de har det, men jeg kan jo tross alt få lov å prøve videre.... det får ikke de... Høres ut som matlysten din har kommet tilbake da vennen! Det er flott! For å si det sånn; jeg ble ikke fristet av noe av det du har puttet i deg i dag... bllæh.... he he:) Så magen har kommet allerede ja? Litt koselig og da:) Hvor langt er du nå? Høres deilig ut med prøvetime hos frisøren asså! Åh så misunnelig jeg er på deg!!!!!! Men du fortjener det virkelig vennen! GRATTIS med skilsmissen! Tenk, nå er det et avsluttet kapittel og dere kan begynne med nye blake ark sammen med en deilig liten spire i magen:) Stooooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. november 2009 #37 Skrevet 26. november 2009 Huffamei så forferdelig med den stakkars damen. Godt at de har et barn fra før selv om d er helt gyselig. Får vondt inni meg. Godt å få sovet litt hehe??? Er sikker på du er gravid, men skjønner det kverner godt oppi hodet ditt nå. angrer som en stut på det jeg putta i meg, sitter bare å promper her, og brekker meg hihi. Godt jeg er alene hehe. Er så trett at jeg har problemer m å skrive her hehe. Takk for gratulasjonene. Var skikkelig deilig d ja!!! Og bare vent-du skal se gubben din frir snart. Men først skal spiren din sette seg fast i magen din. Vondt i øynene, klarer ikke skrive mer dessverre, må nok snart finne senga hehe. Håper IKKE tanta dukker opp hos deg. Stooor klem og sov godt. Vi snk-
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. november 2009 Forfatter #38 Skrevet 26. november 2009 ja det var fryktelig tris å høre synes jeg! Da ble liksom min problemer bare bagateller..... Åh, det var DIGG å sove. Men jeg er fortsatt trøtt og tung i hue og er altså veldig kvalm ennå. Har jo tester liggende på badet og de SKRIKER på meg nå!!! Har sinnsykt lyst å teste igjen, men er det vits da?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 26. november 2009 #39 Skrevet 26. november 2009 Ville venta til i morgen tidlig. Krysser fingre. Tvi tvi. Men skjønner de skriker hehe. har du mange så hadde jeg vel kanskje ikke klart å holde meg nei!!! masse lykke til. Stooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. november 2009 Forfatter #40 Skrevet 26. november 2009 usj, klarer ikke å holde meg jeg. Løper og tar en test nå, sender en oppadatering på sms for nå logger jeg av:) Natta vennen!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. november 2009 #41 Skrevet 28. november 2009 HEI VENNEN!!!! hvordan står det til med deg. Er du frisk igjen? Skulle tro jeg hadde omg.syke selv idag. Har vært uggen siden jeg stod opp. Pynta til jul og brakk meg. Så sitter nå rett opp og ned i sofaen og orker ingenting hehe. Svimmel er jeg og. Ser for meg en slik dag på bryllupsdagen hvor jeg svimer av oppover kirkegulvet hihi. Ellers beklager jeg at jeg ikke har fått skrevet så mye, men det er vondt i øynene å se på dataen. Sover elendig om natta så er kjempetrett på dagen. Men skal ikke klage, er jo dette jeg har venta på!!!!. Blir spennende når du snart skal til på pergo, guuud la spiren din sitte nå i desember. Det fortjener du vennen min. Ha en flott helg. Stooor klem og lykke til m huset.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 28. november 2009 Forfatter #42 Skrevet 28. november 2009 Heia vennen:) Uff så kjedelig at formen din er sjaber. Men det er egentlig fine symptomer du har på at alt er bra også da:) Du får passe på at du får nok hvile før bryllupet slik at du er i best mulig form da vennen. Her er formen betraktelig mye bedre i dag altså! Har ikke spydd eller noe i dag. Har ikke fått i meg så veldig mye mat ennå, men et par skiver og bittelit middag og litt cola i ny og ne og jeg holde rpå maten. så da er jeg vel frisk igjen:) veldig glad for det, for har jo ikke tid til å være syk nå vettu! Har vært i huset og malt og styrt i dag og jeg har tilogmed fått handlet 8 julegaver:)))))) 1 julegave til som haster litt nå, så er alle som skal sendes i boks. Resten kan jeg kjøpe når jeg tar ferie om 2 uker. Ellers tenker jeg fint lite på dette babyprosjektet nå som sist pp gikk i vasken. Nå skal jeg bare få ferdig det huset og da er jeg vel kommet til aksjetid når vi flytter inn så da har jeg jo bedre tid til å tenke på saken også. Skal til gyn om 14 dager for å passe på at jeg ikke blir overstimulert av pergoen, men det er jo for sent. EL er jo ferdig da, så nå på mandag må jeg ringe og spørre om jeg kan få time 1 uke før. Da er jeg på dag 11 i syklusen og regner med at det er mulig for han å se an tegninga på antall egg da....? Ja ja , nå er det natta for min del snuppa! Håper du får sove godt i natt da:) Stoooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. november 2009 #43 Skrevet 29. november 2009 hei snuppa mi. Herregud så flink du er!!! Er vel ikke lenge før dere kan flytte inn nå og i tillegg kjempedeilig å komme så langt m julegavene. Jeg sov og våknet,sov og voknet,på sofaen helt fra klokka 7 igår kveld hehe. Men i dag morges var jeg fin igjen. vi hadde en skikkelig deilig hyrdestund på morrann idag(uten penetrering,det tør han ikke hehe) men kom hele 2 ganger hihi(litt flau her) Reiste meg brått opp av senga etter en liten time kosing og brakk meg som en gal heheheh. Gikk og ugna litt og frøs en del, men så ble formen fin fra i ettermiddag. Da var jeg i bursdag hos bestefar og fikk stappa i meg en hel del. Er så mett nå at det er vel ikke lenge før e tar kvelden her. Håper formen din er på topp igjen nå da. Stooor klem fra meg.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 29. november 2009 Forfatter #44 Skrevet 29. november 2009 ha ha ha, DU ALTSÅ! Blir nesten litt flau her jeg også, hi hi: ja ja, det er bra det er noen som får da:) Her er det lite sånt om dagen. med tantebesøk er det helt uaktuelt, men ga beskjed til sambo i dag om at i desember blir det mye på han:) hi hi, jeg skal ikek gå på pergo uten at vi gjør en durabelig innsats for å si det sånn:) Formen min kommer seg stadig, men er fortsatt litt uggen og løs i magen, men det går over. Har holdt på i huset i hele dag, så nå er jeg helt pumpa her.... Blir vel ikke lenge før jeg tar kvelden her jeg heller.... Vi får snakkes mer i mogen snuppa:) Stooooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. november 2009 #45 Skrevet 30. november 2009 Ja hos deg går det unna ser jeg!!! jeg la meg klokka 8 i går i senga foe å se frustrerte fruer. Fikk med meg hele 3 episoder før jeg omsider sovnet, for så å vokne 3 ganger i natt for å opp å tisse. Skikkelig irriterende hehe. Ikke kvalm idag så har vært å trent. merker at brystvortene er blitt såre og litt rar i lysken etter trening. ellers ok idag. Og du er i full gang på jobb? er vel kanskje lunsj-tid nå? Håper i allefall formen din er alright idag. Har dere mye igjen på huset? Stooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. november 2009 Forfatter #46 Skrevet 30. november 2009 så flink du er å trene altså! Dårlig samvittighet jeg nå ja..... Godt å høre at formene r fin i dag da:) Hørtes veeeeldig deilig ut å ligge i senga og se tv gitt! Jeg er i full gang på jobb ja. Har vært på apoteket og kjøpt pergo og de 2 første pillene er inntatt. Fikk bytta timen til gyn, så nå skal jeg dit om 1 uke:) Er da på syklusdag 11, så det passer jo bra for å se hvor mange egg som modnes da:) Kjøpte meg aspirin også. Gikk inn på felleskatalogen for å se om gyn hadde rett i at det var det samme som albyl e og det var jo rett, så da tok jeg en halv tablett i dag som tilsvarer 1 ukes dose albyl e. Så får vi se om ikke dete gjør susen da:) Måtte kjøpe ibux-salve også for nakken er helt låst i dag;( Har malt mye tak i helga, så i dag når jeg skulle sminke meg sa det plutselig PANG i nakken og jeg har tidenes kink;( Er utrolig vondt, men får komme til kiropraktoren i morgen, så får vi se om ikke hun kan løse litt opp baki der. Det gjenstår en del i huset ennå, men mye er også gjort:) Alt nede er ferdig malt. Parketten er snart på plass, men vi mangler siste del på kjøkkenet som blir lagt i helga. Da blir det vel listet ferdig også tenker jeg. I dag kommer det flisleggere og legger flis i gangen vår og i morgen skal det fuges. Selv er jeg malesjefen og har igjen halve taket med 2. strøket hos lillegutt og derettter vindusposten og veggene. Så det blir ferdig i løpet av uka. Da gjenstår bare vårt soverom og gjesterommet, Må male 2 strøk i begge de taka samt vegger og vindusposter. På gjesterommet skal jeg rive av tapeten og tapetsere på nytt, for det var så stygt. Til slutt så gjenstår 1 strøk påpanelet i trappehullet samt 2 strøk i trappetrinnene. Regner med at alt er ferdig neste helg og at flyttelasset går søndag om 2 uker:) oooops, der ringte sjefen. Jeg må inn til han for å diskutere noe annonsering:) Snakkes snuppa!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. november 2009 #47 Skrevet 30. november 2009 Herreminhatt så flink du er!!! Du trenger i allefall ingen dårlig samvittighet når det gjelder trening. Du trener jo fra morgen til kveld med den beste trimmen du kan få!! Så dumt med nakken din, fikk selv en liten kink under trening idag. Var en uke siden sist jeg var der så kroppen tålte det tydeligvis ikke. Guuud så spennende m påbegynt pergo idag da. Var nok lurt å få time til gyn på den tiden ja. Krysser alt jeg har for masse modne egg. Denne gangen skal det lykkes.. Du får huske på å ikke stresse for mye nå da. Deilig å komme inn en god uke før jul. Dere får slappe godt av da. Får håpe du og blir gravid nå før jul da så vi er 2 om å ikke drikke i jula hehe. Er du ferdig m røyken? 3 uker siden til torsdag for meg. Går igrunnen veldig greit. Ha en flott dag, og god bedring m nakken din. Stooor klem. Ps når du gikk m gutten din var du og sånn av og på m formen da? helt pigg en dag, og dårlig en annen?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. november 2009 Forfatter #48 Skrevet 30. november 2009 nja, jeg vil ikke ha for mange modne egg for da blir det kondom på oss og ingen prøving. Hvis det er mer enn 2 egg så sier gyn stopp for livmora mi kan ikke takte trillinger..... Helst 1 om gangen sier vi:) Røyken.... hææææ... hmmmmmm..... neeeeeiiiiiii......... SKal bli sjø Så flink du er da! Synes det er veldig lett å slutte når jeg har positiv test jeg da, men sliter litt nå i disse dager. Er jo liksom så godt med en belønning midt i malingsarbeidet osv. JADA, det er en dårlig unnskyldning men en veldig god motivator for å male liiiitt til:) Slappe av????????? Ha ha, blir ikke mye avlsapning før jul her i gården gitt! Når vi har fått flyttet inn så må vi jo søren meg vaske oss ut av huset vi bor i nå..... Jeg avstår meeeer enn gjerne fra både røyk og alkohol i jula jeg ja:) Hvis jeg er gravid da.... Men det finner jeg ikke ut før i romjula da.... Når det gjelder formen min med gutten vår så var den for det meste helt upåklagelig altså! Spydde aldri med han. Var litt uggen om morgenen og litt utpå formiddagen og så steg formen veldig helt til jeg var så trøtt og sliten tidlig på kvelden og bare måtte soooove. Så ja; litt opp og ned var vel formen sånt sett, men for det meste fin fin:) De andre gangene jeg har vært gravid har jeg vært trøtt hele dagen lang og kvalm kvalm kvalm, men det er vel ingen fasit på det her dessverre! Er det til fredag du skal på UL? KLem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. november 2009 #49 Skrevet 30. november 2009 hehehe, kjenner tl det med røykebellønning ja! Vi røykere er rare sånn hehe. kaller meg røyker enda selv om jeg ikke røyker. Går det galt til fredag på ul så blir røyk det første jeg kjøper!!!! Har slutta med en gang i alle sv.skap etter pos.test. men vært så dum å begynt igjen ved ammeslutt når de var ca 9mnd. Blir spennende hos gyn da. Håper det er et stort fint modent egg der. Du vet at du og mannen din har krav på flyttedag-bet av jobben?? Så har dere tatt ferie o.l til flytting har dere krav på en dag til. Stooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. november 2009 Forfatter #50 Skrevet 30. november 2009 Nå skal du ikke tenke på at det kan gå galt på fredag, ok? Sikker på at dette kommer til å gå kjempefint:) Med lillegutt slutta jeg 3 uker før jeg ble gravid og begynte igjen for et års tid siden.... tullete meg! Men men, det blir vel snart røykfritt for meg også, gravid eller ei:) Ja det blir jo spennende hos gyn på mandag:) Nå håper jeg på gode nyheter altså, for nå har det vært nok motgang på babyfronten for min del...... Skjedde noe rart i helga da; den mensen var liksom så svak og aldri friskt blod som kom (brukte bind fredag, lørdag og i går) og i går kveld var det bom stopp. Så jeg begynte jo å lure om jeg kanskje var gravid likevel vettu så i morges tok jeg en ny test. Den var nå negativ innenfor tidsfristen da, men så så jeg jo seff på den i kveld da jeg badet lillegutt og der var det jammen meg en rosa strek gitt. Ganske svak strek da, men likevel.... Ja ja, er jo uansett ikke gravid, så gidder ikke tenke mer på det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå