Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Mini er 4, 5 måneder nå og de siste ukene har han i grunn vært lite interessert i å spise på morgenen. Han spiser jo godt resten av dagen, men er som sagt vanskelig å få i han noe på formiddagene. Har startet med grøt på kveld og i tillegg ammes han 2 ganger på natt (tar ikke smokk og da ender det bare opp med at jeg gir mat når han våkner). Oftes ca kl 2 og 4 at han får mat på natt. Venter til kl 7 neste gang jeg tilbyr mat. men ga vil han ikke ha. Burde jeg starte med grøt om morgenen også? Eller er det bare at han spiser 2 ganger på natt som ikke gjør han sulten på formiddag?
Abracadabra Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 er han grinete og slapp på formiddagene også eller er han fornøyd? hvis han er blid, og tisser normalt mye, så hadde jeg ikke tenkt så mye på det tror jeg. hvis han får tilbud om pupp men takker nei, og likevel er blid og fornøyd og tisser som han skal, så hadde jeg bare latt det gå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå