Gå til innhold

Jeg skal bli mamma! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippiiii! Jeg kan nesten ikke tro at det er sant! I to dager nå har jeg unngått å teste i frykt for resultatet, men da tanta fortsatt ikke viste tegn til å komme tok jeg mot til meg. Idag tidlig 05.45 stod jeg opp og fant fram en allrede utpakked CB Digital (pakka den ut igår, men feiga ut:/). Mannen min står opp kl 06.00 og jeg ville at han skulle være den første som visste noe, det føltes mest riktig. Jeg må bare si at tida fra jeg satte på korken og timeglasset begynte og blinke er de lengste minuttene i mitt liv! Og så plutselig stoppa den og mot meg lyser ordet "GRAVID"! Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte, det var et øyeblikk jeg aldri vil glemme! Jeg gikk inn på soverommet til min mann med testen og jeg skalv da jeg viste den fram:) En veldig lykkelig mann forlot meg for å dra på jobb idag og nå må jeg virkelig jobbe med meg selv for å ikke fortelle det til venner og familie. Har lyst til å ha det litt for oss selv enda, det er jo fortsatt tidlig og mye kan skje. Tar nok litt tid før det synker inn og, er litt uvirkelig at det klaffet så fort.

Men jeg er så glad så glad! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, gratulerer så inderlig mye!!! Nyt følelsen!!!

Skrevet

Tusen takk for det!! Det er veldig rart enda, tror jeg må bruke noen dager bare på å synke det. Det er en snodig tanke at det vokser noe inni meg nå, kjenner jeg får en enorm beskyttelsestrang allerede! :) Gleder meg til å fortelle det til min mor, hun har hatt veldig lyst til å bli mormor en god stund nå. Kanskje jeg må lage en artig julegave, trykke opp en t-skjorte. kopp el noe og slippe bomben på julaften? Det kunne vært artig:) Hvis jeg klarer å holde munn så lenge da...

Skrevet

OIIIII gratulerer og velkommen i klubben!!!! klem

Skrevet

Takk for det katta! Jeg er så glad!!

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet

Skrevet

Gratulerer så mye! Har du regnet ut terminen da?

Skrevet

Gratulerer så mye, Linemor :)

Fikk en veldig svak strek selv, idag tidlig så lurer på om jeg ikke kan være gravid jeg også :) Skal ta en ny test imorgen tidlig for sikkerhets skyld, våger liksom ikke helt å tro at jeg er det....

Skrevet

Takk for det Mina!

Tester er skumle saker altså! Jeg fikk neste fobi for de nå jeg, var derfor jeg lot det gå så lenger før jeg turte å ta en.. En svak strek er jo en strek så test igjen du når det har gått litt tid. Krysser fingrene for deg! :)

Skrevet

Hei Kab&Jenny!

Jeg har gjort et forsøk på å regne ut terminen, men det er litt uenighet mellom de ulike terminkalkulatorene. Noen erfaring med hvem som er mest riktig?

Jeg lander på alt fra 28, 30 og 31 juli 2010. Mannen min syns litt synd på meg som må gå gravid over sommeren, redd det skal bli veldig varmt for meg. Hehe, bekymrer seg allerede han;)

Skrevet

Linemor:) GRAVID

www.babyverden.no har jeg tatt utgangspunkt i. Blir det samme som når legen regner ut. Også forholder jeg meg til "uke for uke" der inne også. Målene som barnimagen har på den lille i magen er helt feil. Når du skal på din første kontroll hos legen vil du få en svangerskapsbok. Der kan du lese om utviklingen av embryoet til foster. Det som står i den boken er akkurat det samme som står inne på babyverden.no

Da jeg så du var født samme året som meg og har det nicket du har så tenkte jeg at du var ei barndomsvenninne av meg..hehe :) Fikk det for meg nå. Er du det tro?!

Skrevet

GRATULERER!!!!!

Så gøy og høre. ble sånn at du testa pos,heldie:)

Skrevet

HURRA ;-) Alltid gledelig når noen tester positivit. Vi kommer etter vi andre også, snart ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...