Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Min snart tre mnd gamle knert promper som en voksen mann!! Spesielt om natten, ved hver amming kommer det en to-tre skikkelige mannepromper... Sin far opp av dage
Lemonia Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Jepp, mye promping her. Skikkelig imponert over de lydene en så liten tass kan lage. :-p
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 19. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2009 Hihi, ganske utrolig ja at et så skjønt lite vesen kan lage slike ulyder. Må innrømme at jeg fniser litt for meg selv når han setter i gang
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Å ja da... Tassen min har egentlig alltid vært dårlig til å rape, men å prompe derimot Han er en mester Må jo le av han når han løfter begge beina og slipper en skikkelig saftig promp
CMH Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Hehem hun gjorde det før i søvne gjerne. Men ikke nå mer, 10 mnd
Gjest Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Ja, masse, heldigvis, da får hun det ut ;-) Er værre når hun ikke promper på lenge, da blir hunsutrete og hylder når hun får mat fordi hun har vondt i magen. Hun er også 3 mnd. Må si jeg gleder meg til hun blir 4-5 mnd og litt mer mobil, då kommer luften lettere ut også.
Sistah*G07*J09* Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 ja, masse promping her også!! å snuppa er bare 2uker!! Men godt å vite at hun får det ut, i stedet for å ha mageknip
Mamma´n til lillemor Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Lillemor er 4 mnd og det prompes en del. Det er sjeldent veldig høy lyd, synes det er søtt jeg. Knirker i buksa, liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå