Foxi Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Fikk positiv test på legekontoret i dag! Er lykkelig gravid, snart 2 barns mamma :) Gleder meg til og bli "kjent" med dere her inne! Ha en fin helg alle sammen
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Gratulerer så masse :-) Hvor langt er du på vei? Hva er dine symptomer så langt?
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Gratulere!!! Velkommen til oss )
millie+2klumper Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Gratulerer så mye:) Jeg blir også (forhåpentligvis) snart 2 barns mamma:) Gleder meg helt vilt! Er 6 uker på vei i dag. Hvor langt er du på vei? Lykke til:=)
hieri Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Gratulere Fint å treffe andre i samme situasjon her inne Jeg er i 9. uke nå,syns jeg begynner å få mage,men ellers frisk og rask. hieri
Foxi Skrevet 21. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2009 Tusen takk alle sammen Kjekt og føle seg velkommen! Jeg er ikke helt sikker på hvor mange uker jeg er på vei. I følge terminkalkulator er jeg 7 uker på vei. Men vet ikke om kanskje EL ble litt forsinket. Jeg hadde første mensdag i siste mens 2 okt, hadde EL rundt 16 okt. Siden jeg ikke fikk noen positiv test før torsdagen, så er det mulig den var forsinket. Er ikke sikker. Elr kan det bare ha tatt litt tid før det viste positivt. Hva tror dere??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå