Gå til innhold

Ny UL i dag...

Isopora Gravid♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tidlig ul for en uke siden pga. blødninger, og skulle tilbake i dag for ny sjekk. I mellomtiden har jeg fortsatt å ha småblødninger.

På ul i dag gikk det dårlig.. fosterposen hadde klappa nesten helt sammen som betyr at det ikke blir noe baby på oss. Det er helt grusomt! nå er det bare å slutte på medisiner og vente på den store blødningen :(

Fy søren å vondt det gjør! Har bare lyst til å grave meg ned, skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dette jeg.. ;/ Huff..

Da får jeg takke for meg her inne og rykke tilbake til start.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, for en nedtur.Føler med deg...har vært der selv.Håper det går bra videre og at det går mest mulig smertefritt for seg.Og at du etterhvert kan se fremover igjen.

Uff, at veien til ønskebarnet skal være så lang og vanskelig...

Varm trøsteklem/

Skrevet

Uff så trist å lese, virkelig grusomt når slikt skjer, sender stor trøsteklem. Hadde selv revisio for to uker siden etter en BO, var da åtte uker på vei, veldig leit.

Ønsker deg lykke til med videre.

Skrevet

Ein trøsteklem frå meg! Veit veldig godt korleis du har det akkurat no - opplevde det same for 3 år sidan - det er ein vanvittig nedtur og føles så vanvittig urettferdig. Men hugs på ein veldig viktig ting - DU KAN BLI GRAVID, og når kroppen først har blitt gravid ein gong er det ofte lettare å bli det igjen. Eg vart gravid på det første forsøket etter min MA og då gjekk alt heilt fint, så eg ønskjer deg lukke, lukke til, og sjølv om det er vanskeleg å sjå framover i dag, så er eg sikker på at det ikkje går så lang tid før du er her inne igjen!

Klem

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Uff så trist å lese :(

Skjønner at du har det tungt nå! Du og din kjære får ta godt vare på hverandre nå og ta den tiden dere trenger til å sørge.

Ønsker dere masse, masse lykke til fremover.

*trøsteklæm*

Skrevet

Takk for lykkeønskninger, trøsteklemmer og gode ord! En gang skal det bli vår tur til å bli forelde også :)

Nå skal jeg prøve å ikke tenke så mye på barn, heller få en fin julefeiring. Tror jeg skal holde meg vekk fra barnimagen en stund også. Legen sa vi måtte prøve å koble ut en stund nå, så får vi prøve igjen etter jul.

Lykke til vidre til alle gravide slitere! Kos dere masse med barna i magen :)

Klem

Skrevet

Dette var veldig leit å høre, Isopora. Jeg har krysset fingrene for deg hele denne tiden. Vanskelig å vite hva man skal si. Jeg har ikke selv opplevd det du nå går gjennom, har bare hatt en svært tidlig SA uten at jeg hadde rukket å kjenne på følelsen av å være gravid. Jeg kan imidlertid levende forestille meg at det må være vondt å miste på dette tidspunktet. Jeg håper dere nå klarer å koble ut dette litt og få en god pause i julen. Det er sikkert lurt å ta en pause fra BIM i denne perioden, også. Da blir det nok lettere å fokusere på andre ting. Jeg føler veldig med deg nå, men som de andre her sier - dette viser jo at du har gode sjanser for å bli gravid! Og som legen min pleier si: Den som blir gravid men mister, ender som regel opp med baby til slutt!

Stor trøsteklem til deg

Skrevet

Dette er så trist og jeg føler med deg. Jeg har vært hos khan i 7og 12 uke og fått til svar at her er det ikke noe liv. Da er det jo utskrapning og full pakke, jeg har ikke ord hvor tragisk dette kan oppleves.

Nå kjenner ikke jeg til din historie, men så lenge en er under behandling så er det jo alltid håp. Og det er det du må etterhvert fokusere på. Nye muligheter er også bra ikke sant?!

Ønsker deg det beste, sender deg mange gode tanker og så håper jeg du kommer deg fort. Klem klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...