Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før svineinf.vaksina er ute av kroppen?

Anbefalte innlegg

Jeg har mulighet til å ta vaksina på jobb i morgen..har gått en uke på spray og har uttak i uke 50.. Tror dere at det er ok å ta den da? Jeg hadde egentlig avskrevet hele vaksina - siden jeg trodde vi ikke fikk den før i uke 49...

Dere er sikkert lei av slike spm - men nå kom den store usikkerheten og tok meg! ;o)

Fortsetter under...

Heisann!

Har lest at det tar 7 uker før den er ute av kroppen,d anbefales ikke å ta vaksinen så tett opp under et ivf forsøk..Jeg kunne å få den på jobb,men takka nei da jeg var begynt på sprayen..Ser sykehusene sier mye forskjellig ang vaksinen,tror ikke di helt vet hva di skal anbefale:(

Om du går inn på Ønskebarn forum kan du lese om dette.Tror det sto mye ang dette på en av mnd klubbene...veldig bra forum forresten:-)

Lykke til:-))

Bra spørsmål,,,,for jeg lurte akkurat på det samme :))))

Jeg skal jo begynne på nytt *ferskforsøk*. Så skal ringe inn des mens. Første UL blir ikke før i slutten av jan.

Har vært litt for/imot denne vaksinen. Men tror jeg har landet på att det beste er å ta den. Å no har jeg tid også :o)

Akkurat - ja, det er ikke lett å bli klok på dette greiene her... Jeg har vel bestemt meg for at jeg dropper det - for det er jo under tre uker til uttak...

Bruker ikke bli verken forkjøla eller få influensa -så det går vel helst bra! :o)

Tusen takk for svar!

( Jeg har lest mye på forumet her - men skrevet lite.. Nå nærmer det seg - så nå føler jeg at det er på tide å bli med i "klubben"! ;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...