2småihus!:) Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Jeg går å kjenner etter tegn hele tiden, men finner virkelig ingen!! er så sikker på at TR kommer til uka...
Monica_og_Michael_Andrè Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Veldig tidlig enda føler jeg, men har meeget øme bryster og magen strekker litt på seg.. Har vært småkvalm i dag, men er nok sikkert bare ren ønsketenkning alt sammen... Håper selvfølgelig TR holder seg unna mange mnd nå
førstegang...1 Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Oppblåst, såre pupper og litt stikking av og til i magen. Kan være ønsketenkning, men føles ut som om det er noe på gang. Det hadde jo vært litt for godt til å være sant.
mammaspuppergo 14pp Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Detta er jammen spennende damer håper vi alle får et + på test til uka Når det gjelder meg, VET jeg vi har truffet på el (el tester), jeg hadde en liten blødning noen dager etter, har murring og stikkninger, "spiter" nederst i ryggen, ømme pupper + halsbrann!!! Så er kjempespent!!!! Føler at noe er på gang, men tør jo egentlig ikke (selv om jeg gjør det!) tenke tanken på at en spire vil være med denne gangen.... Jeg har ikm til tirsdag, så tror jeg ryker på en test i mårra Hva me dere andre? Når er ikm??
Reflexia Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 hei har ikm til torsdag,men kjenner absolutt ikke noen ting jeg heller...er i 7 pp,men satser på at tanta ikke kommer.. lykke til alle sammen!
førstegang...1 Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Jeg har også ikm på tirsdag, men tror ikke jeg tester før torsdag eller fredag hvis ikke TR har kommet
2småihus!:) Skrevet 20. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2009 Oy, flere av dere kjenner jo masse jo!! spennende!! Jeg har også IKM på tirsdag, men vet ikke helt når jeg skal teste meg... er litt redd TR kommer meg i forkjøpet, så rekker vel ikke teste engang.. Mener å huske at jeg kjente det så tidlig i puppene forrige gang, men klemmer på de flere gang daglig allerede og kjenner ingenting, de er ikke litt ømme engang! thihi... men,men...krysser fingrene likevel! -for oss alle!!
Reflexia Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 kan jo skyte inn at jeg har to barn fra før,og fikk aldri ømme pupper da jeg venta de...fikk ikke ømme før amminga...auuuu =) så ikke gi opp håp om dere ikke får ømme...men kan jo hende de blir ømme av mye klemming og skvising...hehe
snart ♥ Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 kjenner niks, nada, ingenting. Men har ikke helt trua denne pp uansett, for klaffet ikke helt med el. Har IKM mandag eller tirdag tror jeg, så kan jo fortsatt håpe bitte litt. Lykke til alle sammen!
2småihus!:) Skrevet 21. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2009 Hehe,ja det kan hende jeg klemer så mye at de til slutt blir ømme! neida,men grunn til at jeg kjenner så etter akkurat det er for at når jeg gikk gravid med 2-åringen min var ømme pupper det aller første tegnet, og mener å huske det kom tidlig... -ikke at det betyr at det blir det samme denne gangen,men...
Leiah Skrevet 21. november 2009 #11 Skrevet 21. november 2009 Hei! Jeg hadde sannsynligvis EL 8 nov i følge sykluskalenderen, og kjente EL-smerter 11 nov. EL smertene varte bare den dagen. Noen dager etterpå fikk jeg mensmurringer. Disse mensmurringene har jeg kjent på hele tiden, og jeg har dem fortsatt. Men tror kanskje jeg har hatt det sånn før også, så tror ikke det i seg selv er symptom nok på graviditet. I dag er jeg på dag 27 i syklusen min. Siden dag 24 har jeg hatt vondt i korsryggen. En litt sånn slitenfølelse som ikke forsvinner, men som er der hele tiden. Dette har jeg ikke hatt før. Men selvfølgelig, det kan jo være kontorstolen som er dårlig etc...men uansett. Jeg er spent!! IKM på mandag:) Noen andre som har vondt i korsryggen??
LillePersille88 ? Skrevet 21. november 2009 #12 Skrevet 21. november 2009 Jeg har IKM ca tirsdag. Har tisset litt oftere enn vanlig, og det stikker i begge sidene på magen. Har ikke vondt i korsryggen, men litt over den. Er vondt i en "stripe" oppover liksom.. Ellers er det ingenting. Var litt kvalm ett par dager, men kan som andre sier over her, være ønsketenking. Det er jo ikke sikkert dette er symptomer på gravitet, men jeg lever jo i håpet! Vet vi traff på EL, så håper det gikk denne gangen! Er så utålmodig!! Skal teste onsdag om TR ikke kommer! *Leeeenge til*
2småihus!:) Skrevet 21. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 21. november 2009 Rart hvor man begynner å analysere alt mulig...ser flere mistenker at de kjenner noe, samtidig som de sier det kan være alt mulig annet som er årsaken... Jeg har vært sånn i hele dag!! lurer på om jeg kanskje er litt kvalm, litt stikkinger i magen, litt for god luktesans...i det hele tatt..! har gått fra å ikke kjenne noe som helst til å kanskje kjenne en hel del...må si man blir rar av denne prøvinga og ventinga! Hvor tidlig kan man egentlig begynne å teste? og hvor tidlig vil det evt slå ut på en blodprøve? Må til legen å ta noen blodprøver på mandag, så kunne tenkt meg å få dem til å sjekke om jeg er gravid da samtidig...
White*Angel Skrevet 21. november 2009 #14 Skrevet 21. november 2009 Har hatt mensmurringer siden tirsdag og har det enda. Vondt i korsryggen eller ikke noe mer, har ikm torsdag 26!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå