Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Del Skrevet 19. november 2009 Fått time til ul 28. desember, det ødla planen vår om å røpe det med ultralydbilde til jul, men men.. gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #2 Del Skrevet 19. november 2009 spennende! har også fått time, den 22.desember. Vi kunne nok ikke bra røpet det med et ul bilde, magen min er så stor at vi ble avslørt veldig fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #3 Del Skrevet 19. november 2009 heldig du er, hos meg synes det svært lite enda, håper jeg vokser snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Del Skrevet 20. november 2009 Vi har fått ul time 25 november:) gleder oss masse til å se den lille<3 begynner å få ganske tydelig mage her også så noe hemmelighet frem til jul hadde nok ikke gått:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotball mor Skrevet 20. november 2009 #5 Del Skrevet 20. november 2009 Fått time 18. Des. Er i uke 19 da. Håper tida går fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #6 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg har fått 1. desember!! Gleder meg sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #7 Del Skrevet 22. november 2009 Vi skal 29.desember. Var på tidleg ul 18.november for å sjå at alt var bra. Eg har vore så redd det ikkje skulle vere liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå