Gå til innhold

Rett opp, og pang ned igjen.....

Anbefalte innlegg

Fikk svak positiv test på tirsdag (Rugedag 12), og natt til onsdag voknet jeg med kraftige smerter som vedvarte utover dagen og i natt kom det ut noe ut...

Så nå blør jeg kraftig og alt er bare tungt.

Dette var siste forsøk i den offentlige, så nå ser jeg fram til å finne en klinikk som passer oss bedre en det UNN Tromsø gjorde.

Lykke til alle sammen, og spesielt dere fra uke 45!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141010283-rett-opp-og-pang-ned-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist å høre. Du har vel kanskje hatt en kjemisk graviditet - om ikke annet er det i alle fall et tegn på at det kan bli en spire som sitter der i 8,5 mnd senere en gang.

Godt å høre at du allerede ser fremover, men husk på at det er lov å være trist og sint noen dager også.

Klem til deg.

Huff...det var trist å lese...

Det er dessverre mange av oss som har opplevd dette og jeg tror litt av grunnen er at vi vet at vi er gravide...vanlige vet det ikke så tidlig og tror det er mensen...

Tror og at de støttemedisinene vi tar, gjør at dårlige egg fester seg som ikke burde...

Liten trøst kanskje...men dette viser at du virker...mange får ikke et napp engang...det tristeste synes jeg er at man må gjøre om på ukene som kommer...plutslig ser alt annerledes ut og man må begynne forfra...

Fryktelig trist erfaring du nå gjør deg...jeg mener at "all motgang gjør deg sterkere" er bare tull i dette tilfellet...

Å misste spiren sin er bare vondt....

Håper du får det bra snart!

Klem

Kjære vakre irbeka!

Du har hele tiden vært spent, og nå skjedde det jeg håpet ikke skulle skje. Du skulle lykkes denne gangen...

Er enig med Nurket1 om at motgang er tungt. Du var der for meg når jeg fikk den i fleisen for noen uker siden. Nå er jeg der for deg. Du vet det..

Håper du reiser den fra denne og at du finner en klinikk som kan hjelpe deg bedre enn Tromsø. Du vil lykkes en gang, det er jeg helt sikker på.

Annonse

Kjære alle dere vakre damer..

Dere er så ufattelig gode å ha. Jeg har heldigvis en forståelsesfull og snill mann som støtter meg nå også.

Dette var første positive testen vi har fått ilag, men det er som dere sier. Nå vet vi at det kan gå :)

Blir å følge med dere alle ei stund framover, for jeg unner dere alle å lykkes :)

Takk for trøst og klemmer.

Kjempe trist dette Irbeka:(

Fallet er så stort fra positiv test til dette:(

Ser at du vurderer andre klinikker og ikke gir opp og det er kjempe flott for de fleste lykkes, bare at noen må bruke lengere tid enn andre;)

Vi har også hatt 2 forsøk i Tromsø før vi valgte å gå privat, synes de var flinke og hyggelige i Tromsø, men følte at vi ikke fikk behandling som passet oss. Nå holder vi til oss Hausken og der får vi behandling som passer for oss:) Til nå har vi enda ikke lykkes der, men det er ikke pga klinikken og vi vet da i hjerte at dersom vi må gi oss så har vi prøvd alt;)

Ønsker dere lykke til videre og håper dere finner en klinikk som passer dere!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...