Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Har du ork til å se på meg også tro ??? Lurer selvsagt om jeg blir gravid snart, og om det går bra.. Kan du se fødsel en gang..??.. (Har 3 barn, og har prøvd i 2 år på nr.4. Har hatt 2 MA i løpet av den tiden) Gjerne kjønn om du har en formening om det ) jeg 160271 han 280172 På forhånd takk !!! Gunn
zassy☆ Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Hei Gunn..fikk opp at allerede denne måneden er en bra måned jeg.. og så kom juni opp.. hmm.. har lyst å si gravid veldig snart og et junibarn..evt gravid i juni, ikke alltid like lett å tyde, men tror gravid før året er omme.. håper jeg ikke gir deg falske forhåpninger nå da! Jente tror jeg. Slenger med en rune til deg også med denne beskjeden: Du kan kun forandre verden ved å forandre deg selv. Husk at du ikke eier andre mennesker. Det som i sannhet er ditt, kan ikke tas fra deg Lykke til Gunn!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Tusen takk zazzy !! )) Mange som spår jente på meg... hehe... Jeg føler faktisk at jeg "mangler" en datter, selv om jeg har 2 flotte jenter og en like flott gutt fra før.. merkelig ) Håper du har rett i at jeg blir gravid innen året er omme, så jeg slipper å vente heeeeeelt til juni.. ) Men uansett, tusen takk !! Og masse lykke til til deg også ) PS. Runebeskjeden gir meg faktisk mye mening (store følelsesmessige forandringer i løpet av de siste årene..). Kan legge til; til det bedre !!! ) Har det flott !! Mangler bare nr.4 i livet mitt... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå